Bas.o

Mijn Sinn verkocht aan Bas @Bas.o .Leuke vlotte deal! Snelle communicatie en komt zijn afspraken na! Aanrader dus👍

2 likes

Bedankt voor deze mooie aanwinst! Ben er erg blij mee! :+1::+1:

2 likes

En ook bedankt voor de kennismaking👍

2 likes

Mooie klok mannen!

1 like

Gisteravond een ruildeal verricht met @Bas.o.
Vooraf duidelijk afspraken, goede communicatie, zeer vriendelijke man en een enthousiaste liefhebber.

Bas, ik vond het gezellig. Bij de volgende keer zorg ik dat er bier koud staat!

Zaken met @Bas.o is zeker aan te raden!

2 likes

Deal volgens het boekje.
Aardige kerel waar goed zaken mee te doen is.
Veel plezier met de EMG @Bas.o!

2 likes

Wat onderdelen verkocht aan @Bas.o. Leuk contact over en week, snelle reacties en betaling, dus erg leuk zaken doen zo!

1 like

Mooie SPB053 overgenomen van @Bas.o … goed aangekomen en netjes verpakt :ok_hand::smiley:

Ben er erg blij mee…zeer gaaf horloge!

Aanrader om zaken mee te doen :+1::smiley:

1 like

Vandaag een ruil gemaakt met Bas @Bas.o
Enthousiaste horloge liefhebber en gewoon een leuke en snelle deal gemaakt.
Bas geniet van de PO

1 like

Band verkocht aan @Bas.o , snelle en prima verlopen deal :+1:

1 like

Hernieuwde kennismaking met @Bas.o : heb vandaag zijn fraaie Planet Ocean overgenomen, mooi horloge, goede deal en aardige gast. Lekker snel ook: vanochtend een voorstel gedaan, begin van de middag thuis afgeleverd :+1:

1 like

Bas heeft een Strapcode band van me overgenomen. Vriendelijke communicatie en supersnelle deal. Aanrader! @Bas.o veel plezier ermee!

1 like

Horloge overgenomen van Bas. Vlotte communicatie, snelle deal. Goed verpakt en snel verzonden. Top ervaring.
@Bas.o bedankt!!

1 like

Voor het eerst een horloge geruild ipv verkocht. @Bas.o deed een ruilvoorstel, dat was niet mijn voorkeur maar ik vond het een leuk horloge dus toch gedaan en een dag later hadden we het allebei verzonden. Goed contact, snel geregeld.

Bij binnenkomst bleek er een mankement te zijn ontstaan bij het horloge tijdens verzending, al had ik het bomproof verpakt. Ik verwachtte al gedoe met PostNL voor schadevergoeding en voelde me behoorlijk bezwaard, maar @Bas.o bleef heel nuchter en aardig en kon het mankement uiteindelijk al heel snel zelf verhelpen. Allebei erg opgelucht dat het zo simpel bleek, maar het laat zien dat je met Bas heel prettig zaken kunt doen!

Beiden een NA om de pols :sunglasses: bedankt Bas

1 like

Horloge overgenomen van Bas. Vlotte communicatie en verzending. Kortom een aanrader.

Horloge verkocht aan Bas @Bas.o Hele prettige communicatie, relaxte deal, vlotte betaling. :+1:t3: Voor Bas!

1 like

@Bas.o heeft een horloge van mij overgenomen, makkelijke, duidelijke en snelle communicatie, snelle betaling en enthousiaste reacties!
Kortom een topper!
Txs Bas en tot de volgende deal :smiley:.
Vriendelijke groet, Bertjan

Heel leuke ruil gedaan met bas, was voor mij de eerste keer maar alles is vlot verlopen en was een snelle deal :+1:

1 like

Horloge gekocht van Bas. Goede communicatie, vlotte deal en prima geleverd zoals besproken.

Top ervaring, bedankt @Bas.o !

1 like

Bas heeft mijn prachtige Maen Hudson Automatic 38 mm gekocht. Super sympathiek, prettige communicatie en houdt zich aan z’n afspraken! Alles snel en goed geregeld, echt een aanrader! Klasse Bas, veel plezier ermee!

Groet Eddy

1 like