Bas174

Onlangs een fraaie Breitling aan Bas verkocht, zeer prettig zaken doen. Snel de deal beklonken en alles geregeld. Tot de dag van vandaag nog steeds lekker ouwehoeren over horloges😉 Bedankt voor de mooie deal Bas!

1 like

Mijn Tag Heuer Aquaracer 500 verkocht aan Bas @bas174. Zeer prettig contact, open handelwijze en uiterst vlotte betaling. Al met al een bijzonder plezierige deal, reden waarom ik Bas van harte kan aanbevelen :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Bas. Een verkoop zoals het altijd zou moeten gaan. Top!

Thanks Bas.

1 like

Een Seiko verkocht aan Bas @bas174 .
Een snelle en plezierige deal, bedankt Bas!

Horloge verkocht aan Bas, @bas174.
Vlot contact en komt de afspraken super na.

Nog even gezellig gepraat over onze hobby.
Dank Bas! Heel veel plezier van je nieuwe aanwinst en hopelijk tot ziens!

1 like

Hier ook een zeer positieve ervaring met Bas. Fijne communicatie en vlotte afhandeling. Pakketje was ook zeer bombproof verpakt.
Dank je wel Bas👍

Horloge verkocht aan @bas174.
Bas en ik kwamen tot een snelle deal, nette communicatie en een vriendelijke vent.

Veel plezier ermee en wellicht tot de volgende keer!

Een herhaling van zetten, ditmaal een ruil.
Fijne vent, goede communicatie en een eerlijke deal.

Een aanbeveling namens mij!

De Breitling Endurace via een ruil met Bas bemachtigd.
Wereld vent, echt een aanrader

Wederom met @bas174 tot een mooie deal gekomen….super vent.
Hij wordt bijna mijn grijze Breitling dealer
Top Bas :facepunch:t2:

1 like

Hele fijne HF deal alweer!!
Van @bas174 een horloge gekocht met kleine inruil; lekker snel, soepel en sympathiek!
Aanrader dus, zoals gelukkig normaal bij dit forum.
:ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Lekker vlotte deal met @bas174! Top verpakt en alles volgens afspraak! Thanks Bas!!

Afgelopen week een leuke ruil-deal met @bas174 gemaakt. Communicatie verliep meer dan vlot en soepel, de deal was dan ook snel beklonken.

Mijn nieuwe aanwinst werd snel verzonden en zat keurig verpakt, niets op aan te merken! Dank je wel Bas en veel draagplezier gewenst :+1:

Van de week een Horus Straps bandje verkocht aan Bas. Lekker duidelijke communicatie en snelle betaling, topper!

Horloge verkocht aan @bas174.
Bas heeft mijn Breitling overgenomen.

Geld stond al praktisch op mijn rekening voordat de deal rond was. Helaas ditmaal niet in persoon kunnen afspreken ivm tijdsgebrek, dus horloge verzonden.

Uit vorige deals weet ik dat Bas een sympathieke vent is. Graag tot een volgende deal.

1 like

Onlangs een mooie nieuwe Breitling aan @bas174 verkocht.
Omdat de afstand toch wat ver was werden de financiën overgeschreven en de koop “op afstand” gedaan.
Bedankt voor het vertrouwen en geniet van je NA!
:star: :star: :star: :star: :star: Absolute aanrader :ok_hand:t3:

Heb een mooie Breitling GMT overgenomen van bas174

De deal was via HF en daarna Whatsapp snel beklonken. We hebben onderweg halverwege afgesproken en het horloge overgedragen. Leuke gast, horloge was in topstaat en alles klopte :slight_smile: Aanrader.

En ook ik heb niets te klagen over @bas174. Net een ruildeal afgerond en alles verliep soepeltjes. Hij is snel met antwoorden, houdt zich aan afspraken en een echte horlogeliefhebber. Dus wat wil je nou nog meer? :thinking:
AANRADER!

Heel aangenaam mailcontact gehad met @Bas174. Beslist snel en betaald mogelijk nog sneller :grinning_face_with_smiling_eyes: Topper!

Horloge geruild met Bas.
Vlotte deal en sympathieke vent :ok_hand:
Onder het genot van een biertje over onze gezamenlijke hobby gebabbeld.

Zeker aan te raden, tot de volgende!
Veel plezier met de Tudor @bas174 :+1: