Basamatic SELFWINDING
21 JEWELS SHOCKPROTECTED WATERPROOF
Loopt wel er lijken alleen wat onderdelen te missen
Iemand een idee kwa waarden.
Het gekke is er lijken onderdelen te ondbreken, maar alles werk naar behoren?
Je hebt er een handwinder van gemaakt, of als handwinder gebruikt? Want alle selfwinding onderdelen lijken foetsie.
Een incompleet, goldplated (denk ik) horloge met deze staat plaat is niet de moeite waard.
Zo is hij ontvangen. Maar iedergeval bedankt.
Dat klopt dan toch wel, je moet het horloge zelf opwinden.
Dan mist het automaat deel.
Haha, goud🤣. Niet het horloge… dat dan weer niet.
@Sebastiaan31
Plating lijkt nog wel mooi hoor. Als je hem zelf mooi vind zou ik hem houden… verkoop zal niet veel opbrengen.
Heb je een foto van de deksel? Ben toch wel nieuwsgierig naar die plating aangezien hij er nog erg strak op lijkt te zitten.
Ik ga uit van plated omdat ik geen goudmerk zie, en ik dit merk niet ken. Maar fair enough, kan solid zijn.
Ik ook hoor @Ruud haha. Maar misschien staat er hoeveel microns.
Als het dik filled/rolled is, zou ik het horloge misschien willen om er een leuke “limburgspecial” van te maken als ik aan de opleiding start. Lijkt me wel een lollig project.
Iets met een gold filled kast, vantablack wijzerplaat met gouden 12, 3, 6 9 indices en strakke wijzers.
Ben het met je eens… tis een vuistregel van mij die niet waterdicht is
20 micron vergulde kast met een penanker uurwerk.
Leuk ding, maar je gaat er niet van op vakantie kunnen.
Hoeft ook niet. Maar moet eerst maar is uitvogelen wat de eventuele waarden zou kunnen zijn.
Vergeet niet dat dit waarschijnlijk om radium gaat op de wijzerplaat en dat er korrels los op de plaat liggen en wellicht in het uurwerk
Heb je enig idee van waarde.
In deze conditie denk ik dat de waarde nihil is
Opknappen en lekker dragen
Hahaha
Ftfy. Opknappen is financieel niet verstandig