Rolex… de Nodate is er voor de liefhebbers. Verder veel suiker troep en dan… de sky dweller (tu)
Te gekke klok, vette, vette Romeinse cijfer plaat en een subdial die ik verder niet snap. Model a la DJ2, lekkere glimmerd.
Gr. Roel
Rolex… de Nodate is er voor de liefhebbers. Verder veel suiker troep en dan… de sky dweller (tu)
Te gekke klok, vette, vette Romeinse cijfer plaat en een subdial die ik verder niet snap. Model a la DJ2, lekkere glimmerd.
Gr. Roel
haha en weer en jaar naar de klote voor alle adepten
Jammer, gemiste kans, glimt te veel en idd de verkeerde cijferaanduiding.
Mag ik het zeggen? Hier? Teeee-ring wat mooi!
Menno
Jammer, gemiste kans, glimt te veel en idd de
verkeerde cijferaanduiding.
Oud naar mannetje Er is eindelijk weer eens een nieuwe complicatie neergezet. Dat vind ik oprecht fantastisch. En zoals altijd komen eerst de witgouden versies, dan staal - goud en dan pas staal. Als die Sky dweller straks in staal zou komen, met een stick dial ben jij weer de eerste de geld en klokken aan het schuiven is om het te kopen
En dan lekker een smooth bezel voor die DJ2. Ik kan niet wachten!!! Eerst morgen een DJ2 ophalen en hopelijk kan ik een keer grijs zo’n gladde inlay scoren. Echt te gek cool (tu)
Gr. Roel
Heb even ingelogd op de press kitt. Daar is ook de smerigste Daytona te zien die ooit gemaakt is…
Heb even ingelogd op de press kitt. Daar is ook de
smerigste Daytona te zien die ooit gemaakt
is…
Hahahahahha… je houdt niet van regenboog bezels…
Gr. Roel
Alle nieuwe modellen staan op de Rolex site http://www.rolex.com/en#/rolex-watches/basel2012.
De nieuwe Daytona en DateJust zien er op zijn zachts gezegd zeer apart uit
hcptdg Schreef:
Heb even ingelogd op de press kitt. Daar is ook
de
smerigste Daytona te zien die ooit gemaakt
is…Hahahahahha… je houdt niet van regenboog
bezels…Gr. Roel
Kabouter Plop bezel is het !
Ik ben zeer blij met de nieuwe SND’s!!!
Die Yacht-Master vind ik mooi (ik heb dan ook wel een zwak voor blauwe wijzerplaten)
Die datejust 2! Kwijl…
Die datejust 2! Kwijl…
Vet niet…? en de list is 5685,-. Nog steeds een smak geld maar wel bereikbaar mits hard werken, schuiven, duwen en trekken.
Gr. Roel
Ik zie nu die Pelagos pas. Goed geheim gebleven. Misschien nog wel gaver!
Ik zie nu die Pelagos pas. Goed geheim gebleven.
Misschien nog wel gaver!
Die is inderdaad erg mooi!
Wat wordt de prijs daarvan, is dat al bekend?
Wat een mooie tudor dat ben benieuwd wat ze gaan kosten
Ik vind de Tudor Snowflake niet echt fantastisch. De big-crown is erg leuk, maar niet met een rode bezel en een rode ring rondom de kroon. Als hij in het zwart was geweest had ik hem best willen hebben. De nieuwe Yachtmaster van Rolex vind ik top, maar dan zou ik toch voor het ‘oudere’ model gaan met de Platinum wijzerplaat, vind ik net wat leuker. Die Yachtmaster mist helaas de nieuwe band…
Vooralsnog staat de GMT2LN bij mij bovenaan het lijstje, maar ik wil wel eerst nog even alle andere (oude en nieuwe) Rolex horloge die mij aanspreken in het echt bekijken voor ik een keuze maak.
Zo op het plaatje ben ik niet kapot van de snowflake, die zou ik echt irl moeten zien om hem te kunnen beoordelen. De big crown lijkt me nog steeds een topper…
En de nieuwe SND…diewillik…
Zo op het plaatje ben ik niet kapot van de
snowflake, die zou ik echt irl moeten zien om hem
te kunnen beoordelen. De big crown lijkt me nog
steeds een topper…En de nieuwe SND…diewillik…
Plaatje? Het zijn plaatje[u]s[/u]. Druk op het pijltje rechts op het scherm en herzie je mening!
Die Pelagos is trouwens helemaal van titanium! Heeft ook een helium-valve en de cijfers op de bezel zijn ook voorzien van luminova. Bezel is van keramiek
Die sluiting is helemaal cool, soort van uitgebreide glidelock met veren! Wordt dus aangepast aan de hand van de waterdruk bij stijgen of dalen.