Basel enthousiasme delen?

Tudor!!!

Krabong is wel enthousiast ja! :wink:

De niewe snowflake;

En de Big crown bleek geen hoax, te gek (tu) (tu) (tu)

Dit gaat weer serieus geld kosten :smiley:

Zullen we in dit topic ons enthousiasme delen?

Gr. Roel

ik sla even over :smiley:

schmeink Schreef:

ik sla even over :smiley:

Vindt je het niks?

Gr. Roel

nope… en dan druk ik me voorzichtig uit.

de zwarte gaat nog wel

Lol Edjuh!!! Je vindt het zum kotsen? Snap ik wel, als je niet in het merk zit. Het is natuurlijk een beetje gek samen gesteld ding.

Wel te gek dat ze (ook) een 94010 als blauwdruk hebben gebruikt;

Gr. Roel

ohhhhhh, en alleen al de sluiting van de band! YUMMIE!!!(tu)

en… geen Romeinse cijfers :D;)

Niet verkeerd maar vind vooral die big crown wel vet, soort van vintage uitstraling. Wordt dit weer een jaartje kunstmatig hoge prijzen voordat ze in het grijze circuit naar beneden gaan?

nieuwe 14060 zie ik net

leeuwentemmer Schreef:

Wordt dit weer
een jaartje kunstmatig hoge prijzen voordat ze in
het grijze circuit naar beneden gaan?

Dat zou heel goed kunnen gelet op de ervaringen met de Heritage van vorig jaar, geduld dus.

schmeink Schreef:

nieuwe 14060 zie ik net

linkje naar site??

leeuwentemmer Schreef:

Niet verkeerd maar vind vooral die big crown wel
vet, soort van vintage uitstraling. Wordt dit weer
een jaartje kunstmatig hoge prijzen voordat ze in

Reken maar!

En ik ben benieuwd of (en zo ja, ) welke impact dit gaat hebben op de vintage stukken. Uhrenfreund verkocht bijv. vorige week een nette (blauwe) snowflake datum voor 3k6…
Ik voorspel dat je het eerste jaar beter geen vintage submariner kunt kopen… daarna zien we wel weer of de hype stabiliseert.

Gr. Roel

hcptdg Schreef:

schmeink Schreef:

nieuwe 14060 zie ik net

linkje naar site??

Krabong Schreef:

leeuwentemmer Schreef:

Niet verkeerd maar vind vooral die big crown
wel
vet, soort van vintage uitstraling. Wordt dit
weer
een jaartje kunstmatig hoge prijzen voordat ze
in

Reken maar!

En ik ben benieuwd of (en zo ja, ) welke impact
dit gaat hebben op de vintage stukken. Uhrenfreund
verkocht bijv. vorige week een nette (blauwe)
snowflake datum voor 3k6…
Ik voorspel dat je het eerste jaar beter geen
vintage submariner kunt kopen… daarna zien we
wel weer of de hype stabiliseert.

Gr. Roel

In het verlengde daarvan kan ik me voorstellen dat er liefhebbers zijn die (bepaalde elementen) van deze modellen zien als verkrachting/uitbuiting van successen uit het verleden (en wellicht idd bang zijn dat de waarde van hun vintage stukken gaat dalen). Zit niet zo in de Tudor’s maar worden deze nieuwe modellen overal positief ontvangen?

Krabong Schreef:

Tudor!!!

Krabong is wel enthousiast ja! :wink:

De niewe snowflake;

http://www.tudorwatch.com/#/de/pelagos/

En de Big crown bleek geen hoax, te gek (tu) (tu)
(tu)

http://www.tudorwatch.com/#/de/heritage-black-bay/

Dit gaat weer serieus geld kosten :smiley:

Zullen we in dit topic ons enthousiasme delen?

Gr. Roel

Dat rode ringetje tussen kast en kroon, verschrikkelijk!

Kan ook het enthousiasme ook niet delen helaas.

Groet

Supervet die Snowflake. Zo even bellen voor de wachtlijst (kunt er maar vroeg genoeg bij zijn :wink: )

Waar moet ik kijken op de site? Kan helemaal niets vinden…ben heel erg benieuwd!

Ik vind die Pelagos wel heel indrukwekkend… De nieuwe Sea-Dweller komt van Tudor! Erg gaaf hoor… Volgens mij (afgaande op de foto’s) klopt alles eigenlijk wel.

Wat ik nu alleen even aan info mis… Wat voor kaliber zou erin zijn gelegd?

Verkrachting of uitbuiting? Nee hoor, juist het serieus nemen van het verleden en iets doen met de behoefte van (vintage) verzamelaars.

Ik persoonlijk vind dit minder “verkrachting” dan die Hydronaut en die andere monsterlijke dingen die ze hebben. Wat wel bijzonder is, is dat ze allerlei stijlen en jaartallen door elkaar mixen met die Big crown.
Het rode ringetje kan wel goed matchen met een rood / bruin jasje :wink: :smiley:

Geen idee hoe dit verder wordt ontvangen op de fora, algemene tendens lijkt wisselend te zijn. Maar dat is Tudor, you love it… or you hate it :wink:

Aandachtspunt voor mij is wel dat ik ook enthousiast was over de chrono en die vond ik irl te dik en ik had er geen gevoel bij. We zullen zien hoe dit nu gaat.

Gr. Roel

De Snowflake vind ik erg mooi! Maar de Big Crown… Brrr… Ik kon al niet geloven dat de eerdere voorspelling waar was, het zag er toen niet uit. En nu (imho natuurlijk) nog steeds niet.