Baselvideo's 0024 (Rolex, Tudor, Hautlence, Anonimo, Chanel, Patek Philippe)

Het is tijd voor een nieuw topic binnen de horlogevideo’s, hier in al onze video’s op Baselworld 2019!

Rolex en Tudor:

Chanel:

Anonimo:

Hautlence:

3 likes

Bedankt voor het delen maar ze weten me niet echt te boeien helaas.

1 like

Mij ook niet, het is veel te statisch. Alsof ik naar iemand kijk die een infomercial over een nieuwe keuken op heeft genomen.

Omroep Max idee.

2 likes

@HanDavinci @Grutten Jammer om te horen mannen, maar begrijpelijk. We krijgen er absoluut niks voor betaald om de video’s op te nemen maar het leek ons leuk voor de Nederlandse horlogeliefhebbers om al het BaselWorld nieuws in snelle video’s te kunnen bekijken per merk,

Als jullie nog leuke ideeën hebben, laat van je horen.

1 like

Bij Patek Philippe was het als elk jaar weer een flinke drukte tijdens de Engelse perspresentatie. Met een kleine gastrol voor mij zelf en Bernard Werk van Watching.

1 like

Het moet vlotter. Het is 2019, een moderne wereld en je zit hier op een forum met snelle jongens die veel verdienen en het nog sneller uitgeven. Prikkeling willen we.

Daar past een man met een slecht gestreken hemd en een grote oranje microfoon voor zijn snuitje niet echt bij. Het lijkt net alsof je jullie je richten op het 50+ publiek van Business Insider op de zondagochtend zeg maar.

In dit opzicht kun je @AmsterdamVintageWatches als leidend voorbeeld nemen. Hip, snel en prikkelend.

Hij drinkt alleen schijtbier :kissing_heart: :shushing_face:

4 likes

Heineken is gewoon goed gap :kissing_heart:

2 likes

Goed om te zien dat je niet overal verstand van hebt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

La maar lulle :grin:

Ik vind het goed, kort en bondig gedaan zonder ego-opsmuk waar andere kanalen
vaak in grossieren.

Het geluid is nu stukken beter :+1:

Maar je moet uitkijken met steeds het zelfde background muziekje.
Als je een paar clips achter elkaar kijkt heb je steeds het zelfde deuntje.
Dus iets meer variatie in de backing.

Succes!

1 like