Baselworld 2007

zijn er forumleden die naar deze beurs toegaan ?
groet, frank.

ik heb al wel kaartjes toegezegd gekregen, maar moet nog steeds een hotel regelen. Mij werd geadviseerd om een hotel in Duitsland te pakken en dan binnendoor naar Basel te rijden, heb je ook geen vignet nodig :wink:
Heeft iemand nog tips voor een goed, maar niet te duur hotel?

Ik ben er twee jaar geleden geweest, dit jaar ben ik helaas verhinderd. Maar waarom zou je met de auto gaan?

Kijk op www.galatours.nl

Dit reisbureau organiseert 1-daagse vliegreizen! 1 dag uit en thuis, daar valt niet tegen op te rijden. Rond 09.00 uur ben je op de beurs en omstreeks 17.00 uur weer vertrekken vanaf het beursterrein.

AANRADER!!!

vraag me even niet naar de prijs, ik dacht zo’n 250 Euro, maar kijk even op de site!

RHV

Heb ze even gebeld, maar de reis is nog niet rond. Ze hebben nog geen vliegtuig kunnen regelen. Als het lukt gaat er 1 vlucht, waarschijnlijk op maandag.

Misschien kunnen we met een groep gaan en een aantal stoeln reserveren? Misschien kunnen ze dan ook makkelijker een vliegtuig vinden :smiley:

Misschien heeft ene Harry :slight_smile: wel een vliegtuig voor ons?

LOL…daar is ie weer!!

H. heeft zich helaas nog niet gemeld :slight_smile: zeker op reis om tourbiejonnetjes te scoren :slight_smile: