Baselworld 2010

Hallo allemaal, ik ga vrijdag 19 maart as. vanaf Schiphol om 08.45 uur per Easyjet naar Basel en ga dezelfde dag om 16.00 uur weer terug. Dit heb ik vorig jaar ook gedaan en is mij prima bevallen, zeker ook de gratis pendelbus vanaf het vliegveld naar de Messe v.v… Zijn er nog meer leden van dit forum, die net zoals ik, die dag naar Basel gaan? Misschien wat afspreken?!

Dat is dan wel een blitzbezoek.
Kun je net de helft van de grote hal bekijken…

Heh heh, een overnachting is daar dan volgens mij best aan de prijzige kant…
misschien ergens een hostel vinden. Heb nog zo een pas :slight_smile:

@ renato, hoeveel kost zo een ticket eigenlijk? Mag ook PB. M’n neef, z’n schoonbroer en ik hebben 't idee om een keer met de auto er naartoe te gaan. Alleen jammer dat ie geen internationale tankpas meer heeft… :frowning:

Ik ben er een aantal dagen en kijk er al weer erg naar uit!

Samen met forumlid Johnsr ga ik er ook weer heen. Is zowat traditie geworden.
Ik zie er ook al naar uit.

Overnachting valt mee als je even zoekt. Wij zitten dit keer twee nachten in een Hotel te Mullhouse. Prijs viel me enorm mee. 43 euro per nacht per (1-persoons) kamer inclusief ontbijt, inclusief parkeren en met gratis WiFi.

Een retouticket kost mij € 14,00 + de entree van de Messe. Ik heb de ervaring dat 5 uur rondstruinen in de 7 hallen, ben niet geintresseerd in juwelen, bij de merken die mijn belangstelling hebben voldoende zijn.

Heel veel kijkplezier alvast gewenst.
Groetjes, René

Veel plezier, Hans, ik kijk uit naar je (jaarlijkse :slight_smile: verslag!

Martin.

wellicht 'n tip voor mensen die willen gaan:
vanaf Dusseldorf met Easyjet: is iets duurder maar er zit meer tijd tussen beide vluchten, dus meer tijd op de beurs.
groet, frank.

thx, veel plezier!

Ik heb 2 kaartjes, dus ik kan 2 dagen gaan. Data weet ik nog niet. Maar aangezien het voor mij maar een uurtje rijden is, kan ik bij wijze van spreken tijdens het ontbijt besluiten om te gaan.