Baselworld 2016. Discover the new Planet Ocean 600m

Ik weet niet of deze nieuwe versies van de Omega Planet Ocean hier al voorbij zijn gekomen, maar ik vind ze prachtig.

Hier te zien op de Omega website:

5 likes

Ze zijn alleen gegroeid…nu ook de standaard PO 43.5mm groot.
Mooi maar blijft een dikke en nu ook grote klok.

Gave modellen, vind alleen die laatste minder. Jammer idd dat ze groter worden…

Voor mij maakt het niet zo veel uit. Ik draag nu de 45,5mm, dus deze is geen probleem voor mij. Wat wel een probleem kan zijn is de prijs. Die zal wel weer schrikbarend zijn.

De eerste vind ik super, maar wat ik me afvraag is waar die tweede kroon voor dient?

Die hebben de PO’s al jaren…is het helium ventiel.

Ah, is dat het. Bedankt voor de uitleg :+1:

Zie hier in de FAQ van Omega het antwoord:

Het eerste horloge met de oranje accenten is erg mooi!!!

jammer dat ze geen bezel inlays meer hebben maar gewoon weer de gladde versies, maar desalniettemin wel gave klokken… enne was er al niet een basel 2016 topic?

vind de tweede erg gaaf, maar toch… een beetje Rolex-rip-off?

1 like

De eerste​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Hummnn…nee

Die eerste is toch ook wel mijn topper hoor. Die staat ook niet voor niets als eerste :grinning:

1 like

Wat een heerlijke en prachtige knaller is die eerste zeg! Dat wordt naar de AD om m te bekijken/ passen deze zomer…

Persoonlijk denk ik dat de dikte icm 43,5 beter valt dan icm de 42 (wat voor mij destijds reden was van verkoop van mijn PO 8500).

Plaatje :+1:

2 likes

Pfff, daar wordt je toch wel n beetje hebberig van…?! :wink: Zal alleen snel richting de 6K gaan denk ik?

Dat doen ze dan wel weer goed, in juni in de winkel. Kunnen we ons vakantiegeld eens nuttig besteden, in plaats van een vakantie welke je na een paar dagen werk alweer bent vergeten. Hier kan je nog maanden/jaren naar blijven kijken :joy:

1 like

Daar denken ze altijd goed over na idd…:wink:

Voor mij helaas nog veel meer ‘extra uitgaven’ dit jaar ivm verhuizingen. En ok, ook ivm de aanschaf van m’n Pelagos n poosje geleden…:smiley:

1 like

Het filmpje is ook absoluut geen straf om naar te kijken.

1 like