Baselworld 2016

Wie gaat er allemaal naar Baselworld, dat volgende week vrijdag 18 maart begint?

Ik ga er zaterdag heen, uiteraard zal ik wat foto’s posten. Maar ben vooral benieuwd of er nog andere forumleden gaan, wellicht leuk om ergens te meeten zaterdag of zondag.

2 likes

Ik zou wel willen echter heb ik geen vakantie dagen meer;-)

Zou het wel op prijs stellen als je misschien eens wil kijken of er bij de Tissot stand een nieuw model van de Seastar 1000 automatic ligt! Zo ja, dan zou de foto meer als welkom zijn!!

Mvg

Marvin

Nu al niet meer?
Ik ga jammer genoeg ook niet, maar zeker niet vanwege verlofuren. Misschien volgend jaar weer een keer.

1x geweest, vooral terras en vliegende schnitzels gezien! staand slapende lelijke rooie limbo moeten afvoeren naar het hotel, eentje mocht niet eens meer binnenkomen in het gehuurde huisje ( heeft voor de deur moeten slapen buiten, van je vrinden mot je het hebben zeg maar )… was een topbeurs dus, zelden zo gelachen

resultaat terras
.

Op bezoek bij Gronefeld

Linde W.

De lelijke rooie limbo die staand kon slapen in een club:

2 likes

Present. Ik weet alleen absoluut niet wat ik kan verwachten. Hoe meer ik er over lees, hoe negatiever het op mij overkomt. Duur, alles te zien achter glas, druk etc. Tips and tricks zijn altijd welkom!

Steef?

Moet je als WIS echt een keer hebben gezien. Alles ligt inderdaad achter glas, maar er is zóveel te zien! Hotels e.d. wel erg duur, maar allemaal ruim van tevoren volgeboekt, dus beter uitwijken naar Duitsland voor een overnachting.
Eerste dagen zijn het drukst, maar je hoeft nergens in een rij voor een vitrine te gaan staan hoor.

en avonds gewoon naar club Aqua, gaat namelijk bijna iedereen heen! toptent!

Ben benieuwd. Ik neem m’n pa mee dus club Aqua slaan we maar over denk ik :smile: Overigens vlieg ik vrijdagochtend heen en vrijdagavond terug. Vrouwtje hoogzwanger dus dan mag je niet langer dan een dag op pad :wink:

Och, och, och wat was het een zooitje!

Volgens mij kun je bij de kleine merken nog wel wat meer zien dan alleen achter glas. Ik Was echter met een groep die niet uren bij elke stand wilde blijven staan :blush:

Moet zelf helaas werken.

Klopt, bij de kleinere merken is de toegankelijkheid een stuk groter. Maar zelfs bij Omega en Tudor kun je al makkelijk naar binnen en 't één en ander in real life zien.
Patek en Rolex is no-go area helaas…

Ook als gewone consument? Daar leek t voor mij.n.paar.jaar.geleden niet op.

Top…boel slopen van een ander. Echt lachen :joy:
Maar ohwee als iemand met een schroevendraaier jouw M style emblemen van jouw auto sloopt…das dan weer niet lachen…denk ik.

1 like

@Spoon1 dan rijd ik naar de Halfords voor nieuwe! Ging niet expres het slopen van het terras maar ja 130kg op slap stoeltje ken weleens fout gaan…

Hij weegt trouwens geen 130kg maar 120kg Danny.

@Panny88 dit was voor het schijten…

Lekker niveautje hier

http://treasure.diylol.com/uploads/post/image/444340/resized_business-cat-meme-generator-and-for-that-reason-i-m-outta-here-68e594.jpg