Baselworld 2017 foto verslag

Of geen vrouw dan houd ik misschien wat over:slight_smile:
Maar ja dan de vraag.Hoe kom ik er vanaf:relaxed:

Dank voor het delen, leuke foto’s maar er zit ook een hoop gruwel tussen :anguished:
Als ik zou moeten kiezen, de GS diver blue :sunglasses:

Bij Rolex kwam je niet binnen helaas :wink: Althans je kwam niet verder dan de knappe dames die je konden voorzien van een Rolextasje met catalogus.
Dus dan maar door de vitrines kijken;

7 likes

Ook nog een tijdje met Christiaan van der klaauw en Gregory verdoes staan praten. Kwam Vd klaauw tegen bij een andere stand en hij liep met me mee naar hun stand.
Leuk, want 10 jaar geleden ben ik hem in Friesland in het atelier geweest.

6 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Ik begrijp de Meistersinger niet. Wie wil mij de uitleg geven?

Mooie fotos! Klinkt als een leuke dag!

1 like

Nou, die rechter twee ook niet voor hun looks, of ben ik te kieskeurig?

Mooie fotos dank

1 like

Leuke foto’s, bedankt voor het delen!

1 like

Over smaak valt niet te twisten. Maar ik vind het hier net zo lastig om een favoriet aan de wijzen als bij dat andere veelbesproken trio van Baselworld 2017 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als je de salthora Meta X bedoelt: jumping hour mechanisme, getal in t venster is het uur. Dus wijzer geeft de minuten aan en gaat een keer per uur rond. In tegenstelling tot de wijzer van een gewone Meister Singer, die een keer 12 uur rond gaat.

2 likes

En verder: inderdaad fantastische fotoserie bedankt voor het delen!

1 like

Thanks man! Mooie foto’s.

1 like

Prachtige Nomos, Bruno Söhnle en Epos sterrenhemel! Neukhorloges voor China. Rolex met teveel letters. Een veel gecompliceerde horloges die daar niet mooi van worden, maar technisch interessant zijn. Dank voor het delen!

1 like

:thinking:
Ah ja , even overheen gekeken.
http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/3/7/374e6a226072b405ea3586c7a980f74532b0d7bf_1_375x500.JPG

2 likes

Ik vind de Squale’s helium valve heel mooi. Is die linksonder met een blauwe wijzerplaat?

Weinig see through venster helaas

1 like

Dank voor het verslag!

Weet iemand welke Seiko dit is?
Erg mooi en wellicht een goede voor erbij of om m’n monster te vervangen, vind de kastvorm heel gaaf!

@mechaniekje: ontzettend bedankt voor je antwoord. Duidelijk!

1 like