Baselworld 2017 foto verslag

Eigenlijk alleen maar foto’s, maar die zeggen genoeg. Niet alleen maar mooie horloges, maar ook horloges waarover ik mij verbaasde…

53 likes

Bij het uploaden heeft ie alleen de volgorde door elkaar gegooid…het platte uurwerk hoort bij de citizen. Die hadden een mooie stand, waarbij je alle horloge kon vastpakken. De Casio stand daarentegen was hetmetisch gesloten :grimacing:

2 likes

Vrij bijzonder allemaal :slight_smile:

Mooi zeg; dank je wel voor het delen! :relaxed:

Ik vind dat Harald Maas horloge best mooi. Het idee van een vintage dresser, maar dan modern. Ik wist dat ze bestonden maar had ze nog nooit bekeken :slight_smile:

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: mooi hoor! thanks!! :slight_smile:

1 like

Mooi! dank voor het delen. :+1:

1 like

Mooi hoor! Die seksueel getinte wijzerplaten heb ik alleen nooit begrepen :thinking:

2 likes

en die zijn altijd duurder ook nog …

1 like

Bedankt voor de foto’s, gaaf. Er zitten gedrochten tussen en ook hele mooie. Hoe was de nieuwe Seadweller in het echt, heb je die misschien nog om de pols gehad?

1 like

Bedankt voor deze geweldige reportage!

Er zitten erg mooie, verrassende klokjes tussen: de Meistersinger (niet de Salthora duikers), de Maurice Lacroix en de Armin Strom bijvoorbeeld.

Grt. Marco

1 like

Mooie foto’s!

1 like

Erg leuk om te zien. Bedankt voor het delen! :thumbsup:

1 like

Mooie foto’s bedankt voor het delen.:+1:

1 like

Bedankt voor het overzicht. :+1:

1 like

Inderdaad bedankt voor het delen! Alles tussen kunst en kitch was wel aanwezig geloof ik. De Meistersinger is erg gaaf.

1 like

Wat een prachtige foto’s, bedankt voor je inzet!

Mooie reportage, bedankt! Maar tussen al dat horlogegeweld viel me deze foto toch in positieve zin op:

Deze dames zijn volgens mij niet uitgezocht op hun goede rapportcijfers…

7 likes

En de “back-side”…

2 likes

Bedankt voor het delen.Ik vind die Yacht Master echt mooi die zal wel een leuke duit kosten.

Ach, rijke vrouw zoeken

1 like