Baselworld 2018 Nieuwe Omega Seamaster 300m 25th Anniversary

Volgens mij is het sentiment rondom het nieuwe model niet erg positief. Het horloge is vergeleken met vorige modellen op alle fronten groter geworden, terwijl zelfs bij Breitling de horloges slanker worden…

1 like

Deze foto’s overtuigen mij dat het een prachtig horloge is geworden. Toch zijn ze dichtbij het origineel gebleven. Wat mij betreft een succes, qua design en uurwerk. :+1:t3:

3 likes

Omega going Breitling style! Brrrr…

1 like

Dit is de enige die ik onderscheidend vind. Wat een flater van Omega zeg…
Omega was altijd mijn merk. Maar dit is al een paar jaar niet meer het geval. De enige Omega die ik zou willen bezitten is de Commanders watch.

1 like

Ach ja,. Ik snap wel wat je bedoelt…

2 likes

Wil wel afscheid nemen eventueel, misschien, waarschijnlijk …

8 Seamaster Commander

3 likes

Ah, een probleem echter… Het laat zich raden😉

1 like

Dit is het “probleem” Robin :wink:

Wordt druk dee zomer in het blauwe gedeelte vermoed ik

7 likes

4 likes

Wanneer komt dit moois op de markt?

Ergens in juli als het goed is. Komende maand dus🙂

1 like

Prachtig :ok_hand: …Gewoon de merknaam en het type…geen heel woordenboek op de wijzerplaat :confounded:

Potverdorie. Dat wordt sparen. Ik zoek al lang een “blijvertje” (net als de meesten van jullie) en dit kon hem wel eens worden. Persoonlijk vind ik hem op de juiste punten verbeterd t.o.v. de vorige versie. Dat de prijs 25% moet stijgen vind ik ondanks de materiaalupgrades vrij fors.

1 like

Misschien een blonde vraag maar moet ik nu echt opschieten als ik het oude model nog wil aankopen? :roll_eyes:

Geen blonde vraag en vast niet, kan me nauwelijks voorstellen dat het huidige model al “op” is. De nieuwe is nog niet eens verkrijgbaar meen ik.

Thx dan spaar ik onrustig verder; heb wel 6 maanden nodig nog vrees ik! :face_with_monocle:

Ik heb om die reden wel mijn aankoop vervroegd. :sweat_smile:
Hebben is hebben. :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Dat is inderdaad mogelijk. Zojuist een blauwe op staal besteld bij mijn vaste contact. Niet voor mij helaas.

2 likes

Ja we gaan natuurlijk niet verklappen voor wie die bestemd is :joy::roll_eyes:

2 likes

Ik wilde jou nu eens een keer uit de wind houden gek :smile:

1 like