Baselworld 2019 - nieuwe releases

Eerder had ik een topic aangemaakt met als onderwerp 'Baselword 2019, waar hoop jij op?'
Ik heb genoten van alle reacties. Ik ben dan ook erg benieuwd wat er allemaal daadwerkelijk voor moois gepresenteerd gaat worden. De Swatch-Group mag dan afwezig zijn, er zijn voldoende merken waar ik wel het e.e.a. van verwacht. Rolex natuurlijk, maar ook Tudor, Tag Heuer, Grand Seiko, Bell & Ross, Breitling en many many more. De geruchtenmolen draait in ieder geval op volle toeren.

Het lijkt me leuk als alle nieuwe releases en novelties in deze topic geplaatst worden, zodat we in 1 overzicht kunnen zien wat Baselworld 2019 ons heeft gebracht.

Donderdag 21 maart is het zover. Ik ben erg benieuwd…

15 likes

Klikt op ‘Volgen’. :smiley:

4 likes

Ik houd dit ook even in de gaten, Ben erg benieuwd wat Rolex gaat doen.

De 21e is een donderdag. Verder zie ik dat Rolex op de 20e al met de onthulling komt.

2 likes

My bad, aangepast in Original Post.

Zal het de nieuwe Milgauss worden?

1 like

Rolex is denk ik inderdaad het meest interessant. Hebben ze ook iets van een persconferentie of is het allemaal 1-op-1 met individuelen? Ik zou wel willen weten of ze iets willen zeggen over de vele klachten over de beschikbaarheid van praktisch alle stalen sportmodellen.

I hope so

https://www.definewatches.com.au/baselworld-2019/?mc_cid=c842ffcb12&mc_eid=4f8e7f41fe#sinn

Meistersinger teased er ook op los:

6 likes

Ik kan niet wachten op het HAQ nieuws van Bulova, Citizen, Seiko en Grand Seiko

1 like

De nieuwe breitling superocean:






21 likes

Breitling premier ‘Norton’ editie:


51 likes

Breitling is goed bezig het laatste jaar. Niet direct een merk waar ik fan van ben, maar dat zou zomaar kunnen gaan veranderen … :ok_hand:t2:

14 likes

Da’s vreemd. Ik was onder de indruk dat onder Georges Kern het Breitling-wings logo van de wijzerplaten zou verdwijnen.

3 likes

Was nooit de bedoeling dat deze op alle modellen ging verdwijnen, sommige modellen. Met de ‘b’ en sommigen met de wings.

1 like

Breitling Navitimer Ref. 806 1959 Re-Edition:


25 likes

Nu genoeg breitling spam :laughing:

Die eerste is supervet! Rubber strap is echt on point!!

3 likes

Ik ben benieuwd of H. Moser & Cie nog iets onverwachts op de rol heeft. Een niet gelimiteerde Venturer op staal zonder secondewijzerr is mijn stille hoop. Een “instap” broertje van deze dus:

Wat tot dusver is aangekondigd valt me niet mee…

2 likes

Blancplain fifty fathoms titanium:

28 likes