Misschien omdat 42mm gewoon het meest gangbare is momenteel?
Behalve bij Nomos, die doen er elk jaar een paar mm bij⦠spijtig ergens, zeker de club modellen worden zo wel heel groot (42mm al)
Wel mooi dat er veel sportieve modellen bij komen!
Inderdaad, wij als horlogegekkies vergeten dat 40-42mm bij de āgewoneā klanten nog steeds de norm is. Was laatst bijvoorbeeld bij Schaap bij Haarlem, en daar vond een klant een Breitling van 42 mm eigenlijk te klein.
Ik hoef zelf eerlijk gezegd ook niks onder de 40mm hoor. Staat gewoon niet op mijn pols. Een 40mm is echt minimaal.
Ik weet het niet helemaal met Hublot. Ik vind ze ergens wel gaaf maar ik zou niet weten wanneer ik een dergelijk horloge draag. Ze zijn eigenlijk net de lomp en opzichtig. Nu hebben ze voor het eerst weer eens de klassieke Big Bang losgelaten en zijn ze voor een (zo lijkt het) kleine 42mm gegaan.
Nog geen grote fan, maar het is weer eens iets nieuws
En ik maar denken dat van alle mensen op het forum juist jij een goede skx mod/hommage wel kon appreciƫren.
Een cijfertje zegt ook niet alles, een 40mm Rolex met maxi case draagt groter dan de diameter doet vermoeden volgens mij.
Een goede wel.
Wat is er.anders aan de nieuwe dj36 ??
Bell & Ross heeft de nieuwe BR 03-92 MA-1. Groen met oranje. Nog geen duidelijk foto kunnen bemachtigen. Te zien op hun Instagram:
Behalve kast, uurwerk, wijzerplaat en band eigenlijk nietsā¦
Hublot is mij al een tijdje kwijt. In het begin vond ik het mooie horloges maar tegenwoordig schieten ze een beetje door IMHO.
Dacht al ik.zie er niks anders aan
Nu weet ik waarom
Geen BB58 blue
De rest is gaap
Ik vind de nieuwe Datejust 36 met gladde bezel nog iets mooier dan de versie met fluted bezel, die glimt wel heel erg.
Vooral mooi dat de Datejust nu niet meer zoān roman numerals track heeft op de wijzerplaat, dat gaf de illusie dat de wijzerplaat behoorlijk klein is imo. Vooral op de versie met gladde bezel.
Klopt. Lug to lug maakt ook verschilā¦
Om te beginnen ben ik allang blij dat er een nieuwe 36mm Datejust is en bijvoorbeeld geen nieuw 44mm model, misschien is deze ridicule trend dan toch eindelijk voorbij.
Verder is een two tone Sea-dweller natuurlijk prima figanderlijk als toolwatch, maar die lag wellicht in de lijn der verwachting na alle blauwe/groene/gele subs.
Ten slotte zag ik de Batman op de jubilee al meermaals op het internet rond circuleren en dat blijkt niet zonder reden, hij zit in de drop. Ik ben hier persoonlijk ook niet echt fan van omdat deze truc vorig jaar al werd uitgehaald door de Pepsi GMT te lanceren met de jubilee (echter had deze uitgave nog iets van historische waarde doordat deze switch van band al eerder was toegepast op een Pepsi GMT uit de jaren '70). Toch zal deze nieuwe Batman het ongetwijfeld goed gaan doen maar het voelt desalniettemin als een simpele herhaling van zetten
Zie ook dat de daydate niet meer in het blauw te krijgen is zonder diamanten erop
Bijna alle daydates met diamanten
Bah bah
Maar neem aan dat he nog gewoon van wijzerplaat kunt wisselen met de oudere ?