Baselworld 2019 - nieuwe releases

slaat het wel ergens op dat de normale bb een stalen band zonder duikextensie heeft?

Ik dacht dat alleen grand seiko gebruik maakte van spring drive. Die batman Seiko gmt ziet er wel tof uit. Zal wel 44 mm zijn. Enig idee van de prijs?

Yep, same here.

Eergister op de RPR-sneaks vond ik 'm verschrikkelijk, maar toen de videoā€™s en de wristshots binnen begonnen te stromen vind ik 'm steeds mooier worden.

Sterker nog: ik weet zƩker dat ik er een wil :smiley: In juli beginnen ze te leveren blijkbaar.

Ik kan me overigens nog heel goed het gehuil herinneren destijds tijdens de introductie van de SD43.

Zelfde nu weer met de SD43TT. Veel gehuil. Haha :slight_smile:

Als je het heel strikt bekijkt niet nee. Al is duiken zonder duikextentie beter voor je strap dan duiken met een lederen strapā€¦

Euh?

4 likes

Jeetje. Zijn dat de nieuwe modellen flipperkasten van tegenwoordig ?

Strikt genomen is het ook geen duiker, met een 12-uurs bezel. :wink:

The Black Bay P01 reflects the exploratory nature of the project, a cross between a diversā€™ watch and a sailing watch.

2 likes

Ik vind ā€˜m tof.

Ik las iets van rond USD 5000

Ik ook. Niet per se mooi inderdaad of gebalanceerd, maar zeker tof. Soms is dat genoeg.

Strikt genomen zou ik ook op een zeilhorloge persoonlijk geen leer dragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh, dat geloof ik wel, maar ik vind het er niet uit zien, en het draagt niet lekker :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik kan er niets aan doenā€¦vind deze nieuwe Prospex LX spring drive modellen geweldig! :+1: Met name de Diverā€¦model SNR029J .

(jammer van de prijsā€¦)

6 likes

Arie (Jan) is gaande het geboorteproces van zijn kindje, in onmin geraakt met wat leden van HF. En daardoor van het forum geband.

1 like

Voor hoeveel gaan ze?

Ik dacht rond USD 5-6K.

1 like

En dan 2 dagen terug iets gepost? :thinking:

OefšŸ˜¢ met zoā€™n prijspunt heb ik liever GS erop staan, ondanks dat ik deze nieuwe lijn wel heel gaaf vind.

2 likes


Ik ben er erg blij mee.

11 likes

En daar gaat het om! :facepunch:

1 like