Baselworld 2019 - nieuwe releases

Edox heeft ook twee nieuwe horloges uitgebracht:

De Skydiver, geinspireerd om een verloren gewaand model uit de jaren 70. Het verhaal zou zijn dat Edox zelf een origineel moest aanschaffen omdat ze deze zelf niet meer hadden. Aan de hand van dit origineel hebben ze deze nieuwe versie gemaakt, gelimiteerd tot 500 exemplaren:

En de nieuwe Sharkman III, een stevige duiker die je mee kan nemen tot een diepte van 1000m:

3 likes

Ik vind deze Anonimo uiteindelijk het mooist dit jaar.

19 likes

Inderdaad erg tof. Doet me ook denken aan Margrette.
Alleen die lederen band weer heā€¦:frowning:

Is de IWC Aquatimer-lijn nog geupdated? Kon op hun website niks vinden.

Mijn hemel, wat is die Skydiver een misbaksel zeg!

Inderdaad. Bezel lijkt van plastic, band sluit niet aan.

IWC doet hun aankondigingen met de SIHH beurs in januari, dus met Baselworld zijn er over het algemeen geen nieuwtjes van hen.

Ik vind hem, los van het verhaal wat er achter zit, ook niet heel denderend helaas.
Jammer; had wel potentie denk ik.

Wat verschrikkelijk om mee te maken zegā€¦ ik zou nooit meer naar zwitserland gaan!

1 like

Zo te zien hebben ze een van de vele eBay fakes gescoordā€¦

3 likes

Dus dan is die wijzerplaat ongeveer 10.000 eurie :roll_eyes:

Die voel ik ook wel.

Die bovenste is een totale misser wat mij betreft. De wijzerplaat layout rechtstreeks van de oude Tudor Sub gejat, en dat dat kleurverschil tussen markers en wijzers :persevere:

En met reden

1 like

Leuke nwe kleuren, maar jammer dat ze bij 44 blijven, die oranje limited van vorig jaar was leuker met 40mm

Hier de andere nwe:

3 likes

Zeker een erg leuk ding. Wat is de diameter?

Edit : al gevondenā€¦42mm.

Top dankjewel!

Vind ik geen echt leuke opmerking dit. Kansloos dus.

Mooi uurwerk maar helaas heeft Anonimo niet veel fans op dit forum ā€¦
Ik heb er zelf 2, een stalen en dlc militare :sunglasses:

2 likes

Misschien moet je je moeders jurk aantrekken en voor de spiegel gaan staan dansen.