Baselworld 2019 - nieuwe releases

Vet toch?!

Dat ook, ik lust deze wel

1 like

Wanneer is deze te koop?

Hoe dan ook, het is dus gewoon een slecht ontwerp, dat ze proberen goed te maken door er nog iets slechts bij te doen. Alsof min-keer-min op een horloge plus is.

1 like

MS heeft wel meer wat met datums

2 likes

Bij Olfert half april

2 likes

Hoe ik het nu zie is dit horloge op de renderplaatjes mooier dan in het echt. Op de renderplaatjes is hij matter groen. In het echt glimt en glanst het me teveel denk ik.

3 likes

Heb ooit de Militare Crono gehad en de Millemetri. Prachtige horloges!

1 like

Squale brengt de 1521 nu met een glasvezel-carbon kast de T183.
Best een cool ding, wil ze zeker even in het echt zien!

Case Material: Layered Carbon Fiber/Fiberglass
Dial: Black or Gray
Dimensions: 42mm
Lugs: 20mm
Crystal: Sapphire with AR coating
Water Resistance: 600m
Crown: Screw down
Movement: Sellita SW 200
Strap: Ballistic fiber
Price: ~$1,200

13 likes

Op Uhrforum wordt gesproken over juni 2019. In Duitsland gaat de nieuwe Sumo €829,- kosten.

Gave ontwikkeling!
Is dit een limited?
Staan nog niet op hun website.

1 like

Erg gaaf!

1 like

In principe geef ik alleen een horloge aan een vrouw als er lugholes in zitten.
In de vrouw dan.

1 like

Het groen van de bezel is mooi, maar op deze foto lijkt het groen van de wijzerplaat een andere tint groen… Het is precies niet dezelfde kleur… jammer, hopelijk ligt het aan deze foto.

Die onderste foto is wel gemaakt over TL licht. Denk dat hij net normaal daglicht/zonlicht beter tot zijn recht komt.

Begrijp dat het een initiatief is van een Facebook groep eigenaar, natuurlijk ism aquadive zelf.

Er is een een zwarte variant al gepost. Ik heb gevraagd of ik op de hoogte gehouden kan worden…

1 like

Update:

image

3 likes

Je kan niet zeggen dat ze dom is…

1 like

Kijk eens, bij Orient hebben ze geluisterd naar het voornaamste kririekpunt van hun budget dresser…de bambino

https://wornandwound.com/baselworld-2019-first-look-at-the-new-36mm-classic-date-bambino-from-orient/

4 likes

Toch nog iets vanuit Baselworld waar ik hebberig van word. *add to wishlist

8 likes