Baselworld 2019 - nieuwe releases

GMT van Oris. Helaas blijven ze met 43.5MM nog steeds dik aan de pols

image

image

13 likes

Staan op de website van Oris nog een aantal nieuwe modellen. Vind ze zelf wel aardig.

Zie ook:
https://www.oris.ch/baselworld :ok_hand:t2:

4 likes

Artikel en foto’s van de nieuwe superocean’s op Fratello watches

1 like

Erg geslaagd!

Iemand een idee van de prijs?

Is er nog iets anders dan nieuws van Breitling, Rolex, Tudor en PP?

Rond de 2500 voor de uitvoering met stalen band. Waarmee maar weer eens bewezen is dat je best een mooi horloge kunt maken tegen een normale prijs.

2 likes

Dat lijkt me niet zo mooi, staal op brons… :wink:

2 likes

Moeten we die vraag echt beantwoorden?

1 like

Ah, ik dacht dat je de Orissen bedoelde :smile: De TH zitten op 4300$

1 like

Zodiac Aerospace GMT LE
40 mm

Bron: https://www.ablogtowatch.com/zodiac-aerospace-gmt-watch/

21 likes

En hier het antwoord:

De stalen varianten zijn ook mooi. Met de 42mm en de lange rechte lugs zullen ze wel een redelijk forse pols nodig hebben.

Deze kan dus weer direct van de wishlist af.

Ja die zullen zo rond de 51 mm in de lengte zijn. Los daarvan vind ik het niks, maar dat is persoonlijk.
Mijn stem krijgt de nieuwe Oris Limited Clean Ocean. Perfecte maat, mooi ontwerp en goed te betalen.

1 like

Het eerste horloge met citizen caliber 0100 (HAQ, 1 seconde per jaar!) is ook bekend gemaakt.
De renders zijn van de bekende nietszeggende duidelijkheid…dat zo een gigant geen goede fotograaf kan regelen… :roll_eyes:
Het is tenslotte best een ā€œbig thingā€, accuratesse tot 1 seconde per jaar garanderen (zonder externe bronnen zoals GPS en atoomsignalen)

12 likes

Gelukkig zie ik ook een filmpje en een foto…strakke kast in witgoud…maar alle 0100’s zijn limited editions…

Ik merk wel dat ze de prijzen steeds meer opschroeven. Een paar jaar geleden kocht je nog een mooie diversdate voor rond de €900,- . Deze is natuurlijk wel van een andere kwaliteit, maar of dat nou die 1k verantwoord…

Echt he! Ik vind hem niet zo denderend.

1 like

Oris timmert wederom leuk aan de weg! Ben altijd wel een fan van hun divers.

Kleurstelling op het eerste gezicht leuk maar denk dat het gauw gaat vervelen. Al met al wel mooi horloge zo.

Design zo op de renders vind ik totaal nietszeggend, ook de renders zijn totaal sfeerloos. Je kunt beter nog niets laten zien dat dit vind ik.

2 likes

Wow :star_struck::star_struck::star_struck:
afbeelding
Norton en Breitling mooie combi !!!

44 likes