Baselworld 2019; waar hoop jij op?

Waar ik op hoop is een nieuwe Tudor heritage BB36 versie van de BB 58. Met rosé-goud, mat zwarte wijzerplaat, domed glas en nieuw in-house binnenwerk dus.

3 likes

In dit model vind ik juist deze “open wijzers” een aantrekkelijk onderdeel van het ontwerp. Dat is juist waardoor dit ontwerp (in mijn ogen) zo goed werkt.

1 like

Mag ik ook iets noemen wat ik wel graag zou willen zien, maar 100% zeker niet gaat gebeuren? Een mechanische (non-spring drive) Grand Seiko chrono. En als ik het dan toch voor het zeggen heb: dun, geen datum, klassieke wijzerplaten (zeg maar zoals vintage AP en Vacheron chronos).

Wat meer voor de hand ligt en ik wel benieuwd naar ben: nieuwe modellen van Tudor. Een Tudor sub was al geteased, maar de BB58 in andere kleuren zal er ook wel aankomen binnenkort.

Bij Monochrome fantaseren ze er lekker op los:

Rolex Datejust met brushed lugs :heart_eyes:

Die Polar Explorer :heart_eyes:

1 like

Coke please, en de explorer en de (40mm) everrose sub zonder diamantje please.

36mm sub werd vroeger ook door tudor gemaakt… na-apers zijn het bij Rolex (if it happens)

1 like

Hoop op nieuwe modellen uit de Citizen Promaster Aqualand serie! :ok_hand:

1 like

Die Milgaus!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

:+1: Die wil ik wel

4 likes

Een Pelagos GMT of een Black Bay GMT in batmankleuren. Maar we dromen lekker verder.

3 likes

Kijk dat zou mooi zijn
Ik ben helemaal.gek.op.blauw

Maar wel wat smallere lugs graag
Als die uit Zou komen dan verkoop ik mijn 16610 zeker
Ik denk dat ik nu niet aan mijn sub kan wennen omdat ik net dat gewoon mis

Deze wijzers in de 58

10 likes

En een gewone oysterband zonder rivet.

5 likes

Deze vind ik ook wel tof :sunglasses::+1:

10 likes

Geen bal aan.

Zo…
Tot zover mijn zondagavondcommentaar.

2 likes

Misschien hangt er wel een nieuwe Milgauss in de lucht…

De witte is al niet meer verkrijgbaar en als ik naar de Rolex site surf vliegt de huidige Milgauss me om de oren. Teaser wellicht?

De 654x op je plaatjes in mijn Grailwatch. Maar wat een bedragen worden daarvoor gevraagd… Kun je een mooie Comex voor kopen… en geld overhouden voor nóg een Comex… en misschien wel nóg een :grin:

1 like


Deze wellicht?

5 likes