Baselworld 2019; waar hoop jij op?

Baselworld 2019 staat weer voor de deur. Hoewel een hoop fabricanten hebben aangegeven niet meer op deze beurs te zullen staan, zal er toch weer een hoop moois gepresenteerd gaan worden.

Waar hoop jij op?

2 likes

Een prijsverhoging voor een sub, danwel een nieuw model.

Ik ben inmiddels voorzien, dus kan ik de gekte van een afstandje aanschouwen :upside_down_face:

18 likes

Haha, alsof de gekte op dit moment nog niet bizar genoeg is :stuck_out_tongue_winking_eye:.

4 likes

Een prijsstijging van 40% op alle Rolex modellen :sunglasses:

6 likes

Een Rolex Submariner C, zoals Apple deed met de iPhone 5C. Een beter betaalbare “cheapo” variant van de Submariner (maar geen Tudor). :wink:

4 likes

Dat Rolex alle sportmodellen voorziet van een nieuwe kast met smalle sexy lugs :sunglasses:

12 likes

Op zich vind ik entry level watches in het topsegment geen slecht idee, zoals bijvoorbeeld Breiting met de Skyracer deed. Zo bindt je toch nieuwe mensen aan je merk die op een later moment overstappen naar een duurder type.

Ik zeg niet dat Patek Philippe of Richard Mille entry level watches moeten maken maar een toegankelijkere Rolex zou wel grappig zijn; wel met alle wachtlijst-ellende die erbij hoort natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Hoop op een entry level speedmaster professional met een Quartz uurwerk die ongeveer €500 kost. Kom maar op. :grin:

8 likes

#Metoo…

Ik wel.

Zo help je een merk om zeep.

Voor je het weet heeft Rolex ook een outlet center, let’s not. :joy:

11 likes

Een einde aan de marketinggimmick van de limited editions. Daar hoop ik op.

9 likes

Het merk Rolex is al om zeep. Een 41 mm DJ… :face_vomiting:

1 like

Een oyster perpetual op leer/rubber. Dan zou je al goed onder de 5k komen.

2 likes

Tudor BB 58 red svp.

8 likes

Een nieuwe diver van IWC…

3 likes

Inderdaad; ik vind Subs ook erg gaaf op rubber, zoals de straps van Everest.

En iets nieuws van Glycine, mooi entry level merk

2 likes

Een toegankelijke Rolex zonder wachttijden bestaat al. Dat noemen ze een Tudor.

10 likes

Een sub van Tudor zou wel mooi zijn, maar eigenlijk ook weer niet want ik heb me voorgenomen om dit jaar geen horloges meer te kopen.
Ik ben alleen niet zo goed in het volhouden van goede voornemens, dus doe maar geen Tudor sub.

8 likes

Een gratis Sub voor elke tiende bezoeker.

4 likes