Ik hoop op een Grand Seiko Quartz diver en een heruitgave van de Seiko Lord Marvel modellen in 37 of 38 mm.
Dat de bubbel barst, de drama en chaos die zich zal ontvouwen onder de forumleden, en het blauwe deel zal overspoelen met onverkoopbare milsubs enzo.
Of gewoon een 39mm hulk.
Een 39/40mm Bulova moonwatch zou ik ook echt heel tof vinden.
Ik hoop op een nieuwe versie van de zwarte Rolex GMT 2(116710LN) met het nieuwe gmt uurwerk en smallere lugs.
*Ik hoop op nieuwe innovatieve dingen die wij juist niet zien aankomen. Een Tudor Black Bay in een andere kleur is leuk… maar ik word er niet wild enthusiast van.
*Ik hoop dat de trend naar kleinere diameters zal doorzetten. Zoals IWC collectie bij SIHH.
*Ik hoop dat merken geen prijsverhogingen doorvoeren in nieuwe collecties
*Ik hoop dat de trend voor vintage-geïnspireerde nieuwe modellen doorzet. Er zijjn vast mensen die dit helemaal zat zijn. Maar… I dig it
*Ik hoop dat door het wegblijven van de Swatch group kleinere merken die interessante dingen doen meer aandacht krijgen.
Als je er nu ook nog even bijzet dat je nato op een DJ erg mooi vindt, jubilee geweldig is en @HanDavinci de mooiste MODs maakt, dan mag je misschien wel een potje mee gaan poolen.
Nee hoor.
Een 40mm Grand Seiko duiker
Ik verwacht niet dat ze bestaande moddelen op deze manier gaan upgraden. Dus als ze de sub of GMT LN/BLNR gaan aanpassen, dan wel graag een heel nieuw model. En dus niet alleen de lugs en het uurwerk.
Een nieuwe Submariner met nóg dikkere lugs. Gewoon om alle haters te klieren.
Een Blueberry…of een Strawberry. Dat is wel tof.
Datejust36 met nieuwe kast en een jubileeband die je kan verstellen.
Stalen Daydate.
Een leuk handwindertje zonder datum van Omega😊
Die zitten al goed onder de 5k?
Dit is net zo kleinzielig als het statement
Not only should I succeed, others should fail!
De Richard Cento
On topic:
Ik hoop op een nieuwe Sub.
Een stalen smurf (no date) variant zou the nuts zijn.
Als ik op een kantoor zou werken, zou ik hiervan een tegeltje aan de muur hangen