Baselworld 2019; waar hoop jij op?

Las net in een ander topic dat je voorlopig even geen horloges meer gaat kopen.
Dan heb je nog even tijd om te sparen :sunglasses:

  • Tudor BB58 in andere kleuren combinaties.
  • Tudor Submariner
  • Breitlings met wings
  • Nieuwe Rolex Seadweller kleiner dan 43mm en zonder loupje
3 likes

Van Tudor: een heruitgave van de Heritage Chrono met het Breitling-Tudor chrono uurwerk zou mooi zijn :slight_smile:

Jammer dat Swatch niet meer meedoet. Veel mensen roepen dat het niet meer van deze tijd is, maar ik vind het wel leuk om te weten wanneer de nieuwe modellen komen. Dus ik kijk er toch naar uit!

Ik hoop dat er niet iets bij zit dat ik graag wil hebben :see_no_evil::money_with_wings:

5 likes

inderdaad
anders straks falliet

Dat hoop ik ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee inderdaad, Rolex doet nooit iets dat niemand verwacht.

Amen!

1 like

Die nieuwe Red Seadweller 43mm met loup bij de datum verwachte niemand. De Skydweller verwachte niemand. Die panter Daytona of die Rainbow Daytona verwachte niemand. Yachtmaster op rubber verwachte niemand.

1 like

giphy (10)

4 likes

Dit ja!

De nieuwe collectie staat al op de website, en ik zag op instagram een teaser voor een nieuwe Combat Sub

en dan zonder datum aanduiding of de aanduiding op 6uur.

Een Tudor variant van de Rolex 1016 Explorer, compleet met faux patina en rivet bracelet. Dat zou gaaf zijn!

Ik denk alleen niet dat ik hem zou kopen. :slight_smile:

:joy: :joy: :joy:

Deze in 44mm :pray:t2:

4 likes

Een re issue van de Rolex 1655. Sierlijker dan de huidige Explorer 2. Maar zou natuurlijk gelijk 10k + gaan kosten…

8 likes

Ha. Ik zou hem liever in 39mm zien ! :sweat_smile:

1 like

In 39mm en 44mm dan :grinning:
42mm is mij echt te klein. Anders zou het mijn ultieme grail zijn

2 likes

Omega staat er dit jaar toch niet of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik vind deze SMP overigens in 42mm helemaal top! :heart_eyes: …maar goed, ik heb slanke polsjes.

Ps Swatchgroup doet trouwens volgens het interweb geroddel wel een eigen dingetje tijdens Baselworld. Ben benieuwd. Dan komt Omega vast ook wel met nieuws.

1 like