Baselworld 2019

Nieuwe Omega die niet op Baselworld gepresenteerd wordt wegens absentie Swatch-Group.

Bron

1 like

Nieuwe tussendoor Panerai

Beetje saai :cry:

Ik vind m niet mooi helaas

Ik wel maar hij is te groot voor mij met 47mm

1 like

Ik lees veel Tudor, ook een merk voor mij om in de gaten te houden, na Baseworld 2019 zal ik de keuze maken of en of voor welke Tudor Pelagos ik uiteindelijk zal gaan.

Niet de bb58

Ik vind het een prachtige horloge, maar is niet aan mij besteed ben ik bang. Het ingetogen van de Pelagos (midner bling althans vind ik dan BB58) spreekt mij enorm aan. Ben vooral benieuwd of er een “upgrade” gaat komen voor dit model, waarschijnlijk niet maar wil het even zeker weten.

1 like

Vooral benieuwd hoeveel Omega special editions er nog komen tot Basel :smile:
En benieuwd naar de nieuwe Sinn releases, al komen die ook om Basel heen met nieuwe modellen.

Ik kan niet wachten! Vind het super knap en intrigerend dat ze het goed geheim kunnen houden…

Er gaan geruchten door de nieuwe instagram post van Tudor dat er mogelijk een sub aangekondigd kan worden op Basel 2019? Hier de foto:

De laatste wijzerplaat met geprinte markers ipv applied was de Tudor sub. (Bron: tz-uk forum)

Zou dit een goeie move zijn van Tudor nu Rolex steeds duurder wordt, of gaat dit averechts werken op het constant proberen zich te onderscheiden als eigen merk?