Baselworld 2020 topic

Ik verwacht dat Baselworld alleen maar beetje bij beetje terug zal lopen. Ik vraag mij af wat de meerwaarde is.

1 like

ik dacht dat het een soort new release beurs was ?

1 like

Hockeypucks…? 41mm… Dat is toch niet groot ofzo? Of heb je soepstengel armpjes? :wink:

3 likes

Ik hoop op een BB58 versie met datum.

Die update verwacht ik wel met heel het ETA verhaal in het achterhoofd.

2 likes

Past ze GMT complicatie in de case van de BB58?

Wij hebben gewoon een gezond vet percentage :blush::blush:

2 likes

Nou gezond, gezond… :joy:

1 like

Ik hoop op een nieuwe Submariner zodat mijn 114060 instant-cultstatus bereikt


114060 fat man :metal:t2:

5 likes

Die 41 draagt als 44 en zonder de kromming van lugs ligt het als een puck op de pols.

Ik kon hem voor sommige maatstaven prima hebben, maar stijlvol en comfortabel was anders.

1 like

Nieuwe Rolex modellen die we toch niet kunnen bemachtigen door te weinig aanbod en of niet boven aan de lijst :yum:

mooi om te zien dat Tudor de laatste paar keer zo veel indruk heeft gemaakt dat driekwart van bovenstaande voorspellingen/wensen over Tudor modellen gaan!

Bij deze mijn hoop: een BB58 steel and gold!

Nu nog een paar maanden wachten en dan weten we het…

2 likes

Dat blijft ook zo.

10 jaar is ansicht niet zo bijzonder. De 5513 is nog langer in productie geweest, met af en toe is een aanpassing.

Nee we zullen wel wat gaan zien maar niks bijzonders bij de sub. Het is nog geen tijd voor een evolutie.

Misschien bij de gmt een coke ofzo…

Bij de GMT’s zijn er wel veranderingen geweest de afgelopen jaren. Daarom Lijkt het mij dat de submariner eens aan de beurt komt voor een nieuwe variant of update. Maar ja, Rolex en Logica…

Zou er veel aan veranderen? Ik vraag het me af. Soort 911 verhaal. Wel respect voor moet ik zeggen

Veel verandering van de sub verwacht ik niet. Misschien in navolging van andere modellen een update van het binnenwerk.

Misschien dat ze dan ook een 70 uur reserve krijgen

1 like

Wat ik het liefst zou zien bij Rolex:

Explorer I in 36mm

Explorer II in 39mm

4 likes

Hulk discontinuen misschien. Daar hoor je meer mensen over. Al is alles natuurlijk gebaseerd op lucht :rofl:

1 like

Ja. Dat zou kunnen, maar ook hier waarom zouden ze… :sunglasses:

:beers:

1 like