Baselworld 2020 topic

Hij was er nog niet, het discussie, voorspel en speculatie topic voor Baselworld 2020.
Persoonlijk ben ik benieuwd waar Tudor mee komt na de BB58 hype.

5 likes

Hierbij mijn top 3 speculaties:
1-De BB58 met rode bezel.
2-Een Tudor Sub met blauwe bezel.
3-De BB36 met inhouse uurwerk.
En de huidige BB58 gilt discontinued om de prijzen wat op te drijven.:grimacing:

6 likes

Hopelijk een GMT in BB58 formaat.

9 likes

Inb4 een explorer (1) met witte dial.

2 likes

En in 36mm! (Voor mijn vrouw :wink:)

Ik hoop stiekem op een GMT met zwarte bezel…

Nog een paar jaartjes aan het geldinfuus, wachten tot PP uitstapt en Rolex die nog een 3 jarig-contract moet uitdienen. Daarna is Baselworld dood.

Er komt een nieuwe Yacht-master, sea-dweller en GMT master.
Er komen nieuwe BB58 modellen met allemaal een andere kleur bezel
Er komen nieuwe GS…oh wacht…

2 likes

Geweldig dit topic! Vooral als achteraf blijkt dat echt helemaal niemand iets goed heeft voorspeld.

Zelf denk ik, het kan bijna niet anders (ik moet nu lachen om mezelf), dat er “iets” met de Rolex Submariner gaat gebeuren. Het huidige model is nu 10 jaar (!!!) in productie (én nog populair). De submariner is ook bij de laatste prijsverhoging, één van de modellen die het hardst gestegen is. Is dat al het prijskaartje van het vernieuwde model?

Er gaat weer 1 a 2 mm af van de gemiddelde diameter van nieuwe modellen…
Dat en veel goud op staal

Day zou wel gaaf zijn. Ik heb wel eens gelezen dat dat lastig zou zijn omdat de MT5621 niet in de huidige 36mm kast zou passen. Ben benieuwd!

1 like

Dan zou ik direct beginnen met sparen, gewoon lekker voor mezelf overigens :smile:

1 like

Die zou ik kopen…

Yes please! Maar dan wordt de kast te dik tegenover de diameter. Dat zie je met de huidige 58 al.

2 likes

Helaas duurt het nog een dikke 4+ maand voordat er wat meer duidelijk wordt.

1 like

Eens enigzins betaalbare Tudor Sub met niet te brede lugs. :star_struck:

Laat maar komen.

3 likes

99% dat dat niet gaat gebeuren. Ze hebben (denk ik) miljoenen geinvesteerd in die 2 uurwerken, en dan gaan ze niet zomaar de hype verpesten van de ‘dikke’ GMT.

1 like

Zou je ook zeggen van de reguliere BB. Waarom hebben ze de 58 uitgebracht als ze bang zijn om ‘Hype’ van die hockeypucks te verpesten?

Ik hoop op een Tudor gmt in 58 formaat. Een bb36 met gilt wijzers en stalen jubilee en een Longines Legend Diver met gilt wijzers.

4 likes

als dat zou kunnen…

Eens, bijna zeker dat het niet gaat gebeuren. Maar ik hoop het des te meer :wink:

Daar is dit topic ook voor, om je hoop uit te spreken. Misschien leest er toch ergens een Tudor medewerker mee die denkt: “hmmm wellicht ff in de bestuurskamer bespreken…”
:nerd_face:

goedendag, ik zou graag een Tudor submariner bestellen, hoe lang gaat dat duren? …