Baselworld 2020 topic

Eens, beter wordt het niet:

17 likes

Blijkbaar heerst er een gezondere bedrijfscultuur bij Zwitserse hologehuizen dan op ā€˜t Binnenhof. :grin::+1:t2:

Niemand voelt de behoefte om uit de school te klappen over zijn/haar nieuwe project.

Bij Ferrari kunnen ze dat ook perfect.

1 like

Ik hoop dat ze de Milgauss lijn aanpakken. Die is (op wat kleurtjes na) uitgekleed het afgelopen jaar. Een Milgauss met ceramische bezel zou #winning zijn.

Daarnaast is de Yachtmaster 2 een waar gedrocht die (volgens mij) als enige achterblijft in de Rolex sport frenzy.

De realiteit zal zijn dat we voornamelijk nieuwe dials op de lady date just gaan zien. Een update van de incourante pearl master en wat gesuikerde versies van bestaande modellen.

7 likes

Ik hoorde dat de gmt 126715CHNR eruit zou gaan :sunglasses:

1 like

9e3536a9810075f6c0c756955184c2b6587938ea_1_690x493
Wat is dit dan? Zou een blackbay 2.0 kunnen zijn

3 likes

Ik hoop eigenlijk alleen al op een bicolor band. Die kan perfect op de BB58 van nu.

1 like

Dat is de liefdesbaby tussen de Rolex Milgauss 6541
image

En de Milgauss 116400

3 likes

nog geen teaser fotoā€™s gezien, moet nog komen denk ik, tenzij er gewoon geen nieuws isā€¦

Een 58 zonder gouden rommelā€¦

Dan flikker ik bijna alles in de verkoop, misschien ben ik dan eindelijk eens klaar met alles als ik die heb. :grimacing:

3 likes

ik vind 'm met goud wel erg mooi hoor maar een 2.0 er bij zou niet verkeerd zijn. ik denk dat het simpelweg niet mag van Rolex. de 58 is serieus een concurrent vind ik

Hoop meer op een Explorer 2 polar met ceramische bezel :heart_eyes:

7 likes

Volgens mij zijn de wijzers een manier waarmee ze binnen het grote bedrijf het onderscheid willen behouden tussen Rolex en Tudor: Rolex heeft mercedes hands en Tudor snowflakes. (en Tudor heeft geen cyclops)

En dan weer gewoon 40mm. Dat zou fantastisch zijn!

1 like

Ik weet het. Maar ik stel duidelijk dat ik dat niet verkies. Ik ga er dus ook vanuit dat ze daarmee stoppenā€¦ rolex kennende doen ze toch alles voor de klant

1 like

Ik hoop hier op (al een paar jaar):

10 likes

Daar zeg je wat.

1 like

Zou leuk zijn als Bulova hiermee komt dit jaar.

9 likes

Dan vind ik het groen van de dial vd Hulk toch net iets beter.

1 like

Een nieuw model Rolex met geĆÆntegreerde band zou wel leuk zijn. Of natuurlijk een nieuwe turnograph van 39mm