Baselworld afterparties?

Hoi forumleden,

Dit jaar ga ik naar Baselworld. Ik zou het super vinden om een afterparty te bezoeken van een van de dealers. Ik ben er zondag 22 maart en maandag 23 maart vertrek ik weer.

Weet iemand hoe je aan toegangsbewijzen kan komen voor een afterparty op die zondag?

Niels

Aanpappen met zo’n boothbabe?

Is dat zo? Delen zij de kaarten uit?

Baat het niet, schaadt het niet :smiley:

Niemand die mij verder kan helpen?

Is volgend jaar :wink:
Sorry, kan je ook niet helpen. Wij gaan op 19 maart naar Basel!

Cool. Veel plezier!

Misschien draait Erik weer voor Invicta?

Wie is Erik?

Niels Schreef:

Wie is Erik?

forumlid Erikdegast…?

Yup that’s me :slight_smile:

Is nog niet zeker voor 2015, maar de “echte afters” zijn altijd besloten, daar worden dealers en import gasten uitgenodigd, of als je groot inkoopt enzo.

Daarentegen is er op de tweede etage (hoofdgebouw) bij de meer modische merken bijna iedere avond wel ergens een party waar je redelijk makkelijk kunt “inschuiven” zeg maar.

Bij Invicta natuurlijk iedere dag wel een gezellige naborrel, en vorig jaar ook leuke feestjes bij Ice Watch en Festina, het is op die etage allemaal wat minder decadent, stijfjes en (dus) gezelliger!

Zodra ik weet of ik ga post ik het ff, in dat geval is iedereen natuurlijk meer dan welkom!

Grtz, Erik

Hoi Erik,

Bedankt voor je reactie. Ik hoor inderdaad een hoop goeie verhalen over DE TWEEDE ETAGE. Waarschijnlijk zullen we ook die kant op gaan rond het borrel uurtje.

Laat die moeilijke horlogefeestjes zitten…
Club Acqua in Basel is the place to be!

En zorg dat je niet uitglijdt op die spek gladde kade en
onverhoopt in het ijskoude water van de rivier terecht komt.:wink:

In ieder geval veel plezier aldaar!

Grt.

Neem wel een gevulde beurs mee als je op stap gaat, voordat je dronken richting bed gaat ben je waarschijnlijk al twee keer failliet gegaan :frowning: