Aparte wijzerplaat. Maar waarom een āgoudenā uitvoering. Niet echt mijn smaak
Voor elk wat wils�
Mooi, de zwarte wijzerplaat. Ik bezit zijn groene broertje. Is dit ook een Limited Edition?
Als ze nou dat automatic en hi beat36000 hadden weggelaten was het helemaal top geweest.
Een VFA Very Fine Adjustment. Zal wel een duur klokje zijn
De tekst āKanye West editionā zijn ze er helaas vergeten op te zetten.
Een kleiner GS-logo op zes uur en in het klein daaronder VFA, met het Seiko logo terug op 12 uur. Dan had ik hem mooi gevonden. Of gewoon het historische Grand Seiko op 12 uur.
Ik vind hun nieuwe logo strategie echt lomp ogen en de kleine tekst onderaan ook steeds saaier.
Maar verder een uitstekend horlogeā¦
Yup
Zoān model kast maar dan 39mm. Ik vind die kastvorm van de oude GS en KS modellen wel heel mooi. Met mijn polsomtrek van 18.5cm is zoān 36mm klokje net te klein
Is de ouwe directeur van Breitling overgestapt naar Grand Seiko?
Dit is inderdaad echt een topper in die reeks.
Grappige wijzerplaat met al die GSājes maar ik zou er hem nooit om kopen. Ook al is het SE bladiebla.
Ik vind dit een gave plaatā¦
Ik vind het te druk. Ik vind Grand Seikoās zo geweldig omdat ze een subtiel karakter hebben. Op deze editie van Baselworld lijkt het erop dat ze zich hier weinig van aantrekken.
Zou irl best heel mooi kunnen zijn.
Super! āAutomaticā tekst er af, dan mag ie best wat drukker zijn hoor. Nieuwsgierig hoe die eruit ziet niet vanaf een photo