Nope
Zag geen plaatjes
Gaat t vast prima doen
Zo jammer dat alles steeds groter moet.
Bah… een Sea Dweller met cyclops.
Opgemeten op het iPad schermpje kom ik op 42mm. Voordat jullie (terecht) gaan lachen, de lugs meten dan 21mm. Dat zou dan weer wel bijzonder zijn, toch?
Edit; foutje excuus , aan de bovenkant 17mm. Niks gezegd…
Ben fan van de cyclops op mijn sub date maar op een SD hoort het gewoon niet. Al zal deze hoogstwaarschijnlijk wel als zoete broodjes over de toonbank gaan.
Vind hem wel erg mooi, deze staat mij op mijn pols vast beter als de SD4000 (lijkt dan wel dames klokje) en is gelukkig ook niet zo uit verhouding als de deepsea. verrassend dat Rolex toch wat meer keuze heeft nu voor de grotere pols
Veel commentaar op Omega dat ze de zoveelste uitvoering van de Speedmaster uitbrengen, maar dit is ook de zoveelste uitvoering van een Seadweller. Mooi hoor. Maar niet bijzonder tov wat er al beschikbaar was.
43mm en met cyclops. Jammer.
Yeps 43mm en pukkel, 40mm geen pukkel was wayyyyy better geweest!
Die bestaat al. Hoewel ik de gewone SD en DSSD niet meer op de Rolex site zie staan…
Juist! En er was geen rode opdruk ook, pretty cool!
Huh?
Buiten de technische doorontwikkeling van de SD vanaf de 1665 is er mijns inziens maar 1 andere versie gekomen, te weten de Deep Sea…tot vandaag dan…
Het roodschrift op de Dweller had volgens mij nooit de intentie om er bewust een andere versie of limited van te maken in tegenstelling tot de 23.451 versies van de Speedmaster…
Vind je vergelijking met Omega slasn als een tang op een varken…
Vandaag is er blijkbaar een 43mm Sub met spelfouten bij gekomen waarbij het tekort aan witte inkt bij Rolex duidelijk is geworden…
€ 13.050,-
Heel teleurstellend buiten de nieuwe datejust en skydweller…
Oh!? Daar ben ik oprecht verbaast over… Veel geld maar wel enigszins bereikbaar…Shit…dat wordt (alweer) sparen…