Baselworld

2 jaar geleden ben ik naar de Horlogebeurs Baselworld geweest (dit jaar van 12-19 april)
Ik ben toen meegegaan met een trip die georganiseerd werd door Galatours Rotterdam. Dit jaar vliegen ze niet. Te weinig interesse?

Voor de aardigheid heb ik eens geinformeerd om een vliegtuig te huren. Dat kan dus: 10.000 Euro voor 14 personen. Met nog wat bijkomende kosten zou dat per persoon zo’n 800 euro per persoon zijn.
's-Morgens vanaf Schiphol 08.00 uur weg. 10.00 uur op de beurs 's-avonds om 18.00 uur weer terug. Zouden er 14 personen zijn? Hoop geld, maar met 14 horloge-gekken in een vliegtuig is weer eens wat anders. Ik voel me nou niet 1-2-3- geroepen om zoiets te organiseren. Eerst maar eens kijken of er interesse is, en het is ook heel erg kort dag. Anders moeten we maar eens aan volgend jaar denken.
Of een van de horlogebladen interesseren om zoiets te organiseren.

Misschien moeten we, maar dat zal dan volgend jaar worden, door een bedrijf zoals Galatours een reis laten organiseren (in een groot vliegtuig) met een overnachting, diner en entree. Ik kan me voorstellen dat als je dat ruim van tevoren opzet je voor 400 tot 500 euro klaar bent.

Vliegt Easyjet of Air Berlin niet op Basel (evt vanuit Duitsland). Dat kost vast minder.

je kan een trip organiseren voor het volgende jaar maar is veel werk. En het zal niet makkelijk worden een goedkoop hotel is basel te vinden voor die periode. Duitsland is wel mogelijk en denk dat het wel doenbaar is voor bv 3 nachten een 400 a 500 euro inclusief half pension.

Groetjes

Met de auto is trouwens ook goed te doen hoor. 's morgens vroeg vertrekken en 's avonds weer terugrijden is geen enkel probleem. Als er een hotelletje wordt bijgeboekt is het helemaal goed te doen. De kosten zijn dan gering. Zodat er meer te besteden overblijft voor andere zaken, zoals …