BASELWORLD

ik ben van plan om een trip naar baselworld te organiseren in de week van 3 apr.-10 apr en wil kijken of er meer mensen zijn die interressen hebben ik ben touringcar chauffeur en wil dan een bus huren en naar basel rijden de kosten voor baselworld zijn €27,88 ik hoor graag van jullie gr hans

Ligt eraan of ik met Swatch ga. Ik neem aan dat het 1 dag is?

ja het is 1 dag op de beurs

Mijn beste,

Een leuk initiatief zo’n excursie naar ‘Baselworld’.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het voor mij haalbaar is. Dit mede gezien het feit dat mijn gezondheid nou niet de meest ideale reisgenoot is. :wink:
In ieder geval succes met de organisatie en ik wens je in een voltallig reisgezelschap toe.

Orologio Signaturis Temporis

In één dag kun je niet alles bekijken, dus maak vooraf een selectie wat je wilt zien. Plattegrond staat op internet.

Het lijkt me wel leuk om met een stel ‘horlogieres’ op pad te gaan. Welke dag heb je op het oog?

Ik zou niet op zondag of maandag gaan omdat het dan ongelofelijk druk is. Dit i.v.m. juweliers waarvan de zaak dicht is en massaal naar Basel komen deze 2 dagen.

Succes met de trip!

een optie zou kunnen op 4 apr of 9 apr ik ga ook nog onderzoeken of het mogelijk is om dit met een bezoek bij lotterman en sohne tecombineren dan met overnachtng in mannheim jullie horen er meer van maar eerst wil ik weten om hoeveel mensen het gaat gr hans

Als je van plan bent om in basel te overnachten heb ik nog een goeie tip voor je:

http://www.bbbasel.ch/

Dit bureautje kon in een zeer drukke periode toch nog een plek voor me regelen tegen een acceptabele prijs.Even bellen gaat het beste is mijn ervaring.

Ik zou ook alvast reserveren, want heel basel is tijdens de beurs volledig is volgeboekt. Houdt ook rekening met hogere prijzen.