Goedkoop ebay setje is binnen:
21 euro voor de hele zooi
Bandwisseltool werkt iig prima! eens kijken wat ik met de rest kan/ga doen
21 euro voor de hele zooi
Bandwisseltool werkt iig prima! eens kijken wat ik met de rest kan/ga doen
Ah, je hebt hetzelfde eBay setje gekocht als ik had aangedragen. Veel succes!
proficiat! je kunt er nog aardig wat mee. met n goedkoper ebay setje v 10 euro en n balletje, had ik mn eerste uurwerkje ge(de)monteerd. zou wel aanbevelen met iets groots en goedkoops te beginnen, mocht je ook iets dergelijks doen.
sowieso zou ik op goedkope klokjes eeret oefenen.
Balletje om kast te openen werkt bij mij meestal prima maar met de ebay-opener heb ik toch een aantal kasten naar de Philipijnen⦠geholpenā¦Met de Bergeonopener die ik nu heb lukt openene altijd zonder krassen.
Balletje om kast te openen werkt bij mij meestal
prima maar met de ebay-opener heb ik toch een
aantal kasten naar de Philipijnen⦠geholpenā¦Met
de Bergeonopener die ik nu heb lukt openene altijd
zonder krassen.
Ik leg altijd een dikke brillendoekje op de achterkant en maak het daarna open. Je hebt dan voldoende grip en als het een keertje los schiet, dan ook geen krassen.
+1
Bedankt voor de tip, heb meteen een klein setje besteld.
Ik leg altijd een dikke brillendoekje op de
achterkant en maak het daarna open. Je hebt dan
voldoende grip en als het een keertje los schiet,
dan ook geen krassen.
bedankt vd tip. ik ben ook wel es uitgeschoten :X
Hier nog een die het Ebay setje heeft gekocht. Ik wil de hobby wat meer technische diepgang geven en wil binnenkort proberen eens een oude wwekker/klok uit elkaar en weer in elkaar te zetten om alvast wat te oefenen. Dit leek me wel een geschikt setje!
Bergeon ging niet lukken. Kijken of dit beter werkt. Zo zonde krassen op de achterkant van je horloge.
Wordt vervolgd
Bergeon is wat dat betreft de top. Heb ook spullen van beco en moet zeggen dat deze ook prima bevallen; misschien iets mindere kwaliteit maar goed genoeg en zeker een stuk vriendelijker geprijsd.