Basmich skin diver

Een paar maanden geleden op Vinted deze prachtige Skin Diver gekocht. Ik was op zoek naar een mooie stalen variant, met zwarte glossy plaat. En daar was hij ineens!

De verkoper was Frans en in de vertaling ging denk ik iets mis, dit model is niet van staal terwijl de verkoper dat wel zij. Het horloge was niet duur, dus ik dacht ik houd hem en ga hem lekker dragen. Maar uiteindelijk draag ik hem niet en ik heb wat anders op het oog.

De maat is top, 36x12 met 19mm lugs. Er zit een nieuwe band op van Watchgecko, nauwelijks gedragen en wel 60 euro inclusief invoer. Die zit er nu dus ook op!

Ik krijg het model niet lekker op de foto, maar het is echt een klassiek skin divertje. Mooiste is de plaat en de wijzers/ markers. Die zijn vermoedelijk opnieuw gevuld, heel erg netjes gedaan, zonder lume. De kast is nog heel erg mooi, hij is verchroomd en alleen aan de onderkant is wat slijtage te zien. Voor de kniesoor: er zijn wat minuscule puntjes op de zijkant te zien, maar dat valt echt niet op.

Het is een automaat, zonder datumverzet. Loopt prima, geen idee wat erin zit ik heb hem niet opengemaakt. Volgens de verkoper een ETA, maar of dat klopt?

De kroon is niet origineel. Hoe ik dat weet? Er staat een Rolex-kroon op (…).

Ik heb er verder geen papierwerk of wat dan ook bij, geen idee hoe oud het horloge is. Ben je op zoek naar een leuke instapklare skin diver, zonder poespas? Zoek niet verder!

Vraagprijs 250 euro!

Enkel te koop. Geen ruil. Ophalen in Utrecht of verzenden voor kosten koper.

De foto’s doen weinig recht aan het horloge, maar hieronder zijn ze!

9 likes