Bassert

Nadat ik interesse in de aquaracer van Bas had getoond, en hier nog een aantal detail fotos van opgestuurd kreeg, kwamen wij snel tot een deal.
Het horloge zou een gemiddelde 7,5 uit 10 zijn, maar bij ontvangst bleek het w.m.b. een dikke 8,5 te zijn.
De prijs was meer dan redelijk, ik ben dus ook erg blij met deze transactie.

Zijn belletje vooraf gaf veel vertrouwen en na het overmaken van het geld besloot Bas hem zelfs te komen brengen! Ik was een beetje benauwd voor de post.

Dus ben je van plan zaken te doen met Bassert? Twijfel niet want dat kan niet mis gaan.
Zeg gelijk dat je een beetje huiverig bent voor de postbezorging, misschien komt hij hem dan ook wel naar jou brengen op zijn getunede fiets :).

2 likes

Vandaag een leuke deal gedaan met @Bassert

Spontane en vooral geĂŻnteresseerde liefhebber!

100% trusted buyer.

2 likes

Afgelopen zondag de air king van Bas overgenomen. Mijn eerste horloge en dat als Trustlevel-1 lid, met 220 dagen en 7 uur horlogeforum tijd, speurend naar een air king 5500 met donkere wijzerplaat. Ik wil Bas onwijs bedanken voor het beantwoorden van mijn tientalle berichten vol vragen, zijn flexibliteit met afspreken en zijn vertrouwen. Ik heb een erg goed gevoel over gehouden aan de aankoop en overdracht, zowel op horloge als zakelijk gebied helemaal geinspireerd!

1 like

Heeft van mij een Rolex pouche gekocht. Afhandeling was soepel en vriendelijk.

1 like

Ik heb zojuist een horloge overgenomen van @Bassert.
De staat van het horloge overtrof mijn verwachtingen, en dat is veelzeggend, want veel forumleden weten van mij hoe kinderachtig ik ben mbt krasjes.
Dit horloge verkeert in nieuwstaat, en niets minder. In deze staat ben ik hier op het forum nog nooit een “gebruikt” horloge tegen gekomen.
Na een leuk gesprek, en lekkere koffie ben ik uiterst tevreden, met m’n nieuwe aanwinst naar huis vertrokken.
Prettige transactie, en ik kan zaken doen met Bas dan ook van harte aanbevelen.
Graag weer :+1:t2: