BasV

Horloge overgenomen van BasV.

  • prettig om zaken mee te doen
  • komt zijn afspraken na.
  • horloge goed verpakt voor verzending
  • precies zoals de beschrijving en de foto’s

Horloge gekocht van BasV.

Duidelijke afspraken, correct nagekomen, goed verpakt en de staat beter dan beschreven.

Top!

Horloge overgenomen van @BasV. Prima communicatie, goed verpakt, prima transactie. Bas, bedankt :+1:

Van @BasV een horloge overgenomen. Deal was vlot geregeld en het horloge netjes verpakt ontvangen. Bedankt Bas voor de prettige en vlotte deal.

Horloge van @BasV overgenomen.
Snelle deal gemaakt, snelle verzending, goede verpakking en horloge exact zoals beschreven; compleet en in hele nette staat. :+1:

Kortom; top !

Thanks Bas

Leuke kleine Buler overgenomen van @BasV.
Heldere communicatie en snelle handeling.
Dank je Bas, kijken of ik de Buler weer goed aan de praat krijg.

Vandaag aan @BasV een horloge verkocht.
Prima communicatie, duidelijke afspraken en keurig nagekomen. Aanrader om met hem transacties te doen. Veel plezier er mee!

1 like

Van @BasV een Citizen overgenomen, die vandaag op de mat viel. Vlotte deal, prettige communicatie, niks op aan te merken.
Bas bedankt.

1 like

Bas heeft van mij de aankoop aangegaan van een vintage Eloga Flipper,dit is na een paar keer heen en weer typen,allemaal zeer snel en netjes verlopen.
Kortom gewoon top.

Gr. Andre.

Leuke Citizen opknapper van @BasV overgenomen.
Zeer vlotte deal en super snel verzonden en bezorgd. Dus dit keer ook maar eens een pluim(pje) voor PostNL.
Graag nog eens, Bas!

1 like

Wederom een vlotte en prettige deal met @BasV. Vandaag is de Seiko binnengekomen, die ik van hem heb overgenomen. Keurig netjes verpakt en heel snel verzonden. Bas, bedankt. Ik ben er blij mee.

2 likes

Deal gedaan met @BasV, erg tevreden over! Goede communicatie, netjes verpakt en snelle verzending. Aanrader!

1 like

Mooie Seiko Quartz Type 2 overgenomen van @BasV. Ging voor een groene dial maar ben met een super mooie blauwe dial vertrokken die nog niet te koop stond. Vriendelijk thuis ontvangen. Leuk gesprek. Zeker aan te raden als verkoper!

1 like

Ook ik heb een Seiko quartz van @BasV overgenomen. Contact was vlot en vriendelijk en afhandeling is snel geregeld. Al met al een hele prettige ervaring waar ik ook nog eens een leuke horloge aan heb overgehouden. Aanrader dus!

1 like

Een mooie Seiko overgenomen van @BasV. Contact verliep goed en alles is keurig netjes verpakt aangekomen.

1 like

Laatst een mooi Citizen van Bas overgenomen.
Communicatie liep heel vlot en pakketje was snel en bomproef binnen.
Ik raad @BasV dan ook zeker aan.
Bedankt Bas! :slight_smile:

1 like