Batman...of niet?

Beste HFers,

Niets bijzonders, gewoon omdat het hier kan :hugs: Even een simpele pol: heb net mijn Blumy voorzien van een Batman insert. Zelf vind ik het erg geslaagd, net even iets spannender, keramisch ipv alu en een vleugje Rolex GMT :face_with_hand_over_mouth:
Wat denken jullie?

• Batman
  • Standaard

0 stemmers

3 likes

Nee

4 likes

Nou duidelijke uitslag
Zet maar weer terug

2 likes

Ehh, dat dan weer niet :wink: Mijn eigen voorkeur was (en is) al duidelijk, maar vind t erg leuk om te zien hoe de meningen verdeeld zijn :grimacing:

1 like

Mooi af en toe wisselen
Dan blijft het leuk

1 like

Geslaagd!

1 like

Batman mod is wel leuk, maar als ik de keuze krijg. Lekker orgineel, Blumo all the way :+1:

1 like

De originele gaat zeker niet de vuilnisbak in :grimacing:

Zou het bij de standaard vezel houden

1 like

:joy:

1 like

Ik wissel ook regelmatig, dan niet met Batman, maar tussen de standaard en een volledig blauwe bezel.

Dick

3 likes

Ook erg mooi :+1:t2:

Als je 'm dan toch standaard maakt, doe dan even die lompe lumpy er af en zet de gewone band terug.

Waarom zou je in godsnaam een vleugje Rolex GMT op een Seiko duiker willen stoppen? Zeker als die zo’n herkenbare eigen smoel heeft dat ie een cult status heeft verworven. En al helemaal als het de originele non-prospex versie is.

Echt, serieus, laat die Seiko’s toch eens met rust met z’n allen. Van die mods moet ik huilen in m’n tequila.

Om een welbekende modderaar te citeren: Boos. Zo boos.

1 like

Als jij nou eens vd tequila afblijft in de ochtend…

1 like

Ik ben broodnuchter. Daarom vind ik die lumpy zo lelijk. Seiko maakt een mooi gelijnde zij het aparte kast. Dat ding is ondanks z’n 44 mm gewoon elegant. En wat doen we? Industriele band er op met scherpe randen. Yuck.

Als ik al drank op had kon ik er beter mee leven. :slight_smile:

1 like

Batman uiteraard !

1 like

Teveel tequila is niet goed voor je… zie hieronder je reactie op de Daomod van Han… (met dank aan Han voor de inspiratie :+1: )

Citaat: Dat eindresultaat zou ik wel willen hebben met een witte Stargate-dial.

@HanDavinci, ja, je leest het goed. :slight_smile:

Hoe dan ook, leuk topic, leuke mod, maar wederom erg slechte sfeermuziek. Hier maar weer even een andere bij opgezet: einde citaat.

Bovendien zijn een paar krokodillentraantjes niet erg in je drankje, wordt ook vaak gedronken met een lik zout :yum:

3 likes

The dark knight is cool :metal:

1 like
1 like

+1

En zet ineens ook de OEM band er weer op :wink: