Batossai

Leuke ruil met @Batossai.
Alles duidelijk, netjes, snel geleverd :slight_smile:
Een aanrader.

Een bericht is samengevoegd in een bestaand topic: Batossai

Vandaag een goed, stevig met zorg verpakt horlogebandje ontvangen van @Batossai, echt een aanrader van een verkoper,:+1:

1 like

Mooie band bij Adil opgehaald, prettig zakendoen, graag tot een volgende deal… :+1:t2:

Erica MN strap verkocht aan @Batossai.
Bliksemsnelle betaling en een vriendelijke communicatie, top HF-lid om zaken mee te doen!

1 like

@Jur Zou je aub mijn ervaringtopics willen samenvoegen?

Brilliant ruil met @Batossai. Leuk ontmoet. Erg vriendelijk, bijwonen en punctueel

Afgelopen woensdag/donderdag een erg goede ervaring gehad met @Batossai over de aankoop van een horloge.
Adil is een vriendelijke en eerlijke verkoper met veel kennis die de verkoop snel en goed heeft afgehandeld.
Ik kom zeker bij hem terug als de kans zich voordoet!

1 like

Adil heeft van mij een horloge overgenomen. Ging allemaal lekker snel, duidelijk en vriendelijk! Zeker een aanrader, dit medeforumlid! :+1: Dank je wel en heel veel plezier met je horloge, Adil!

1 like

Een leuke Seiko van Adil (@Batossai) overgenomen voor een alleraardigste prijs. Ook de communicatie en verzending waren in orde. Kortom, een zeer prettig verlopen aankoop :ok_hand:
Dank en tot een volgende keer.

2 horloges overgenomen van Batossai. Nog nooit zo’n snel contact gehad en de deal was snel gesloten. De volgende dag lagen de horloges al netjes verpakt bij mij :smile: