Batossai

Leuke ruildeal gemaakt, prima en vlotte afhandeling!

1 like

Vandaag een leuke ruildeal gemaakt met @Batossai. Vlotte communicatie vooraf en leuk gesprek tijdens het ophalen van het horloge. Zeker een aanrader voor de volgende keer :slight_smile: :+1:

1 like

Prettige verkoopervaring met @Batossai. Snelle en duidelijke verkoop :+1: perfect!

Weer een leuk dealtje gedaan met @Batossai. Dik in orde

1 like

Bandje verkocht aan Adil @Batossai, helemaal super verlopen met aardige communicatie en vlotte betaling.

Groet, Matthijs

1 like

Vandaag een ruil deal gemaakt met @Batossai, zeer correcte en snelle reacties. Horloge omschrijving was correct, zeker een aanrader :+1:t3:

1 like

Vandaag een hele mooie omega overgenomen van Adil ! Ben in de wolkenā€¦
Het was heel gezellig ! Horloges ā€¦bla bla bla
Zeer prettige ontvangst , een echte heer dusā€¦
Groet allen,
Elvan

Een horloge van @Batossai overgenomen. Duidelijke communicatie, vriendelijke kerel, horloge als omschreven, kortom een vlekkeloze deal.

1 like

Horloge verkocht aan @Batossai. Geld was zo snel over gemaakt dat ik het niet eens door had.

Horloge geleverd. Bleek een probleem mee te zijn. Geen punt, horloge teruggenomen. In goed overleg tot een alternatief voorstel gekomen. Zeer tevreden over de manier van zaken doen en de communicatie met Adil. No nonsense, to the point, zoals het moet zijn.

Dank en veel plezier met je monster.

1 like

Voor de zoveelste keer weer een deal gesloten met @Batossai ā€¦ en uiteraard weer top communicatie en afhandeling.

1 like

Leuk ruildeal met @Batossai gedaan ā€¦Horloge in prachtige staat en super verpakt :ok_hand:

Nog bedankt :+1::grinning:

1 like

Naar volledige tevredenheid een ruil gemaakt met @Batossai Fijne communicatie. Horloge snel en supergoed verpakt verzonden, kortom: zoals je hoopt dat een HF deal gaat. Top! :ok_hand:

1 like

Net een meet&greet met @Batossai gehad bij de Golden Arches voor een ruildeal.
Vriendelijke kerel en een mooie deal gemaakt zoals vooraf besproken. Nog even een bakkie gedaan en wat gebabbeld over horloges.
Batossai is een geschikte medeforummer waar je wel een deal mee kunt maken.
Zeker voor herhaling vatbaar :+1:t3:

1 like

Supersnelle en fijne deal gemaakt met @Batossai snel in de communicatie en perfect verstuurd.
En kreeg er ook nog een superleuk presentje bij ā€¦ TOP !
:+1::+1::+1::+1::+1:

Deze week mijn Seiko Mini Turtle verkocht aan Adil @Batossai en dat was zoals te verwachten een perfecte transactie. Zo willen we het hier allemaal graag: vriendelijk, snel met reageren en supersnelle betaling. Gewoon TOP! :+1::+1::+1:

Dank je wel voor de prettige deal en heel veel plezier met de Seiko gewenst! :blush:

1 like

Horloge gekocht van Adil @Batossai Snelle communicatie, goed verpakt en goede verzending. Zeer bedankt, aanrader :+1:

1 like

Bij sommige deals met tot dan toe onbekenden, kan er wel eens sprake zijn van ā€˜aftastenā€™.
Niet zo bij Adil.
Heerlijk, los, open en zeer vriendelijk!
De bonus zat in een face to face gisteren op de beurs.
Topper!

1 like

Net voor de tweede keer een fijne deal met @Batossai gemaakt. Deze keer bij hem thuis langs geweest. Leuk praatje over horloges gehad en nog wat van elkaars horloges geprobeerd.
Prima kerel om zaken mee te doen.

1 like

Een paar dagen terug een tweetal toffe wandwinders van @Batossai overgenomen. Het contact was erg prettig en vlot; wat ook gold voor de verzending.
Deze deal was dus als erg prettig ervaren en ik raad het dan ook van harte aan om gewoon contact met Adil op te nemen als hij een leuke advertentie online heeft staan.

+1! :+1:

Borealis rubber strap overgenomen, van mijn reageren tot versturen door @Batossai in 1 middag geregeld, daar hou ik van ! +1