Batossai

Invicta van Botassai overgenomen.
Super snel geleverd.
Aanrader!!

Gr Willem

2 likes

Excuus
Het is batossai.
Groet

1 like

Bandje overgenomen van @Botassai, prima communicatie en snelle levering thanks! :grin:

1 like

Ook een bandje overgenomen hier, snelle en goede communicatie.
Top gozer

Horloge verkocht aan @Batossai verliep via erg prettige communicatie. Zodra alles was afgesproken, is het geld snel overgemaakt en heb ik het pakketje op de post gegaan. Zou zeker weer deal maken met hem! Bedankt!

Rubber bandje van Batossai overgenomen. Super mooi voor een hele mooie prijs en zag er precies zo uit als beschreven. Ik kreeg er ook nog een zeer goede kwaliteit Nato band bij. Super aardig!! van Batossai zou ik zo weer wat kopen!
Groeten,
Marijn

1 like

Zuludiver Nato bandje overgenomen van @Batossai
Netjes verpakt en in prima staat :+1:

1 like

Adil heeft een watchroll overgenomen van me. We wonen en werken dicht bij elkaar dus een afspraak was zo gemaakt. Gesprekstof zat, dus het leek meer op een weerzien van een oude bekende. Bedankt voor het toffe contact, en veel plezier van de watchroll.

Gr Bram

Mooi grijs bandje van Adil overgenomen, prima contact en snel verstuurd!
Nogmaals dank Adil :slight_smile:

2 nato’s overgenomen van adil.supersnelle verzending.top

Seiko Monster van Batossai overgenomen. Helemaal top, couldn’t be better!

1 like

Helemaal gratis en voor niks een casio Royale gekregen. Wat een ontzettend mooi gebaar!

1 like

Het is ook oprecht een hele mooie man😃

Deze week een mooie vintage Yema gekocht van Adil. Horloge voldoet precies aan de beschrijving, vlot en aardig contact: een super transactie dus!
Bedankt @Batossai :+1::+1:

Grt, Matthijs

1 like

Vandaag een horloge van Adil ontvangen. Was precies zoals beschreven. Tot de volgende keer!

1 like

Mooie Seiko 6139 overgenomen van Adil @Batossai.
Prima en snel geregeld, aanrader.:+1:

Prettig zaken doen en snel met het betalen.:+1:

1 like

Leuke deal gedaan met @Batossai!

Leuke vent, soepel contact, geen geneuzel en zeer rappe betaling🖒

Aanrader!!!

1 like

Armband overgenomen van @Batossai. Vlotte communicatie, snelle verzending en alles precies als omschreven.

Fijne verkoper, zou ik zo weer een deal mee sluiten. Thanks! :+1:

Sluiting overgenomen van @Batossai
Prima deal, snel en volgens afspraak afgehandeld.
:+1:

1 like