We gaan natuurlijk niet allemaal door weer en wind elke dag op de fiets 50km naar kantoor en doen natuurlijk niet allemaal elke zaterdag een Viking run.
Ik zit gewoon thuis, op kantoor en loop in het weekend een rondje over de markt. Dat kan prima met non-WR pakkingen.
Ik weet niet hoe jij je handen wast maar ik houd mijn polsen over het algemeen tijdens het handenwassen niet onder de kraan. Mijn ellebogen overigens ook niet.
Dinsdag/Zaterdag Blaak op de markt staat een horloge maker. Een ECHTE horloge maker . Niet een hobby Bob. Die kan dat zeker goed voor je doen. Prijs kan ik je niet medelen, maar wel 2 handen in het vuur voor deze meneer!
Doe hem de groeten van Abel. Hij hersteld een uurwerk voor mij. Breitling chronograaf uurwerken ect. Draait hij zijn handjes niet voor om.
Succes daar. Yin en Yang-reviews. Je kunt met de scherven altijd nog naar een ex-Breitling horlogemaker in dezelfde stad. Hoop oprecht voor je dat-ie het deksel correct terugplaatst, anders is - zoals vermeld - je display meteen stuk.
Nee, de uitsparing in de binnenkant van de deksel moet op de juiste plaats zitten => anders druk je het gehele uurwerk iets door en breekt het display. Dit foutje kost als snel €500+.
Dit komt serieus vaker voor en meestal veroorzaakt door een “snelle” batterij wissel door een horlogemaker die niet weet hoe met een Aerospace omgegaan moet worden. Zou het risico niet nemen om het zelf te doen.
Daarbij is de prijs van € 75,- voor een batterijwissel met WD test wel erg rijkelijk betaald!