In november 2018 heb ik mijn vriendin een nieuw longiness horloge kado gedaan. Zojuist viel mij op dat de wijzer met enkele seconden verspringt en dus vervangen dient te worden.
Ik vind dit wel erger vroeg voor een nieuw gekocht horloge van nog geen 1,5 jaar oud. Is dit normaal?
Dat is inderdaad waar. Toch vind ik dat als je een Longines verkoopt die al 2 jaar bij je in de winkel ligt je minstens even het batterijtje mag vervangen.
Ik ben het met je eens.
Je hebt een nieuw product gekocht en daar hoort een nieuwe batterij bij en die mag na 1.5 jr. nog niet leeg zijn.
Ik zou er mee terug gaan.
Dat is nog eens een goed cadeau voor je vrouwtje.
Ik zou gewoon lang de juwelier gaan met het bonnetje en vragen voor een nieuwe batterij. Ze zullen er wel gratis een nieuwe insteken. Hoort toch bij de service. Anders gewoon hier dissen met een slechte revue.
Onlangs bij juwelier Punte in m’n Bulova en een Skagen nieuwe batterijtjes laten plaatsen omdat ik geen tool heb om de caseback te openen.
Kostte me €10,- en kreeg ook nog een bakkie koffie erbij