Korte vraag aan de passionisten hier. Mijn vrouw heeft een royal oak quartz 33mm 67651ST.ZZ.1261ST.01
De batterij is al even leeg, maar we kunnen geen fatsoenlijke juwelier vinden die een nieuwe batterij wil plaatsen. We hebben al begrepen dat het uurwerk eruit moet om de batterij te verwisselen, maar ik lees hier toch wel eerder topics van mensen die het wel hebben gedaan. Maar kom er niet achter door wie.
Hebben jullie misschien tips of is er een horlogemaker die ervaring en beschikbaarheid heeft op het forum?
Ik weet niet in welke regio je woont, maar als je eens informeert bij bijv Gassan, Schaap en Citroen of AVW of iets? Die hebben, lijkt mij, hier wel vaak de expertise voor?
Tenzij Mikropakket een mogelijkheid is lijkt het me niet dat je deze even opstuurt. En bij dit soort prijzen is een paar kilometer wel gerechtvaardigd.
2x rijden is niet nodig maar ergens iets ondernemen en na een dik uur terugkomen is al voldoende. Kan de waterdichtheid wel voor en na de wissel testen maar geen pakkingen vervangen omdat AP die niet uitlevert.