Hierbij heb ik enkele bekende horloges van o.a. Fossil, Festina waarvan de batterijen vervangen moeten worden. Weet er iemand of er in Breda of omgeving een horlogemaker zit dat tegen een redelijke prijs de batterijen kan vervangen?
Als ik mijn meerdere horloges in moet leveren bij een erkende juwelier, dan zijn de kosten voor het vervangen aan de hoge kant.
pas 8 batterijen laten vervangen, indien nodig afregelen van druk …moet zeggen is wel me huisdealer maar was 40 euro kwijt vond dat schappelijk. Zit garantie op maar je kan ook naar de markt gaan daar doen ze het voor 5 euro per batterij maar dan krijg je wel krassen op de klok op de koop toe en garantie tot de volgende kraam.
je kunt het ook makkelijk zelf doen als je de goede tool ervoor koopt, toch? ik doe het zelf sinds kort met een tool dat ik op marktplaats gekocht heb ad 12 ,- euro om schroefdeksels zonder beschadigingen los te krijgen en dat gaat prima, de batterijen kun je ook eenvoudig kopen via marktplaats, is je klok erg kostbaar dan kun je altijd nog naarde horlogeman, maar mijn inziens kun je het makkelijk zelf doen
Bij onze officiële Seiko juwelier hier in Tilburg kost batterij vervangen en waterdicht maken 16 euro. In Den Bosch zit Anny van Buul Juwelier. Die doen baterrijwissel en waterdicht maken ook zelf in huis en voor een zeer schappelijke prijs. Zij zijn zelfs TAG Heuer gecertificeerd om dat te mogen doen.
Ga niet naar juweliers die het zelf niet kunnen want die sturen je zwitsers klokje naar Zwitserland en komen later doodleuk met een rekening die tot de 400 euro kan belopen. Mafketels!
Het is de nieuwste niet (WAF 111Z) maar kon hem voordelig kopen in Tenerife.
Kon niet weerstaan aan de verleiding na de derde keer voorbij de winkel gewandeld te hebben !
Hierbij heb ik enkele bekende horloges van o.a.
Fossil, Festina waarvan de batterijen vervangen
moeten worden. Weet er iemand of er in Breda of
omgeving een horlogemaker zit dat tegen een
redelijke prijs de batterijen kan vervangen?
Als ik mijn meerdere horloges in moet leveren bij
een erkende juwelier, dan zijn de kosten voor het
vervangen aan de hoge kant.
Zoek nog een adresje in de regio Arnhem heb er drie liggen; Een breil, pulsar en een citizen.
In Den Bosch ook 5 euro.
Er zit zelfs een juwelier als je er daar een koopt dan kun je onbeperkt vervangen als de batterij leeg je krijgt dan een kaartje mee die je dan wel moet bewaren natuurlijk.