Batterij vervangen Tissot T-Touch 1e generatie

Hoi, laatst is de batterij van mijn 1e generatie Tissot T-Touch leeg geraakt. Om deze te laten vervangen zou ik die op kunnen sturen naar Tissot, maar een korte zoektocht online leert me dat je dan een aanbod krijgt om een nieuwe te kopen voor 180 euro omdat Tissot geen onderdelen meer heeft voor dat model. Dat wil ik niet, het is het eerste horloge dat ik via dit forum heb gekocht en ik ben er aan gehecht. Ik wil het zelf proberen.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en wil je tips delen? Is dit zelf te doen? Ik ben redelijk handig maar wil niet het risico lopen dit te verpesten. Alle tips zijn welkom!

Bedankt voor het lezen en groet, Jelle.

beetje handig zijn en een beetje klein gereedschap doet wonderen, en bespaart je enorm véél tijd/geld en het kost je maximaal 10 minuten van je tijd,deksel openen, dan de 2 kleine schroefje losdraaien, met de kleine schroevendraaier klepje voorzichtig openen van de batterijhouder, batterij uitnemen en met de oude batterij even langswippen bij de electronica boer voor een passend batterijtje… weer in elkaar zetten en je hebt er weer een tijd plezier van… kind kan de was doen :wink: Suc6 :+1:

1 like

Google: tissot t touch 1 battery replacement
Google: tissot t touch 1 batterij vervangen

2 likes

Man man man… Dank je :+1:
Ik heb gezocht op “batterij vervangen tissot t-touch 1” en kwam maar niets tegen :joy:

Ik denk dat het wel gaat lukken.

2 likes