Batterij vervangen - waar?

Net als @Guapo moet er bij een van mijn horloges (GS Quartz) een batterij vervangen worden.

Heeft iemand tips voor regio Rotterdam? Iemand ervaring met Brunott wat betreft vervangen batterij Grand Seiko? Dank!

1 like

Misschien als @PeterLC zn zomerreces ten einde is dat hij het kan doen. Toen ik er laatst was lag er ook een GS op zn werktafel voor een nieuwe batterij. :+1:

4 likes

Dank man, goede tip!

2 likes

Rotterdam? Dirk Oskam uiteraard!

1 like

Bij Brunott wordt hij naar Seiko NL gestuurd, bij mijn weten. Lopen ze ook gelijk de pakkingen en WR na.

Wel uitstekende ervaringen met Brunott in het algemeen, nog geen ervaring met vervangen batterij. Mijn GS is er nog niet aan toe. :wink:

Los van dat, het quartz uurwerk zou zo ontworpen en gesealed zijn dat elke mafkees, excuus, een batterij zou moeten kunnen vervangen.

De mijne.
Kan een gewoon batterijtje in, niets bijzonders.
Ik heb Brunott een keer gebeld om te vragen wat een nieuwe batterij moet kosten. Daar wisten ze eerst niet goed wat ze met m’n vraag moesten. Vervolgens werd me een prijs genoemd van €100,-

1 like

Ik heb de komende week nog wel tijd! Daarna enkele weken vakantie. Dus ook echt weg dus. :wink: Laat maar weten per PB!

2 likes

Wow :flushed:
Net de batterij van m’n Bulova stemvorkhorloge vervangen,batterijtje kostte €2,50 dacht ik en 10min.werk.

1 like