Beste HF vrienden,
Allereerst vraag ik me af of ik dit topic in de juiste categorie opstart. Mocht dat niet zo zijn, verneem ik dat graag en pas ik het aan.
Een aantal jaren geleden heb ik mijn vrouw een Omega De Ville Orbis cadeau gedaan.
Helaas is de batterij nu leeg. Uiteraard ben ik naar de (inmiddels ex-)AD gegaan waar het horloge nieuw gekocht is. Tot mijn grote verbazing kon ik het horloge na 2 dagen weer ophalen met de mededeling “we krijgen het niet open”. Opsturen naar Omega zou minimaal € 250 kosten…
Nu is mijn vraag aan de deskundigen: is dit horloge inderdaad zo moeilijk te openen? Zie bijgaande foto’s. Mochten er andere foto’s nodig zijn, is dat geen probleem.
Wie kan mij evt. een oplossing bieden?
Alvast bedankt voor het meedenken, mede namens mijn vrouw!!
Kan mij het niet voorstellen. Waar woon je? Ron Sonders in Leusden kun je proberen, die is Omega gecertificeerd, maar daar zijn er meer van
1 like
Dankjewel voor je reactie! Woonachtig in de regio Arnhem - Nijmegen.
Ik wacht nog verdere reacties af.
1 like
Je mag ze dan ook wel verantwoordelijk stellen voor de beschadigingen van de middenkast. Juwelier zal hiervoor verzekerd moeten zijn!
De juwelier zal hem willen insturen naar Omega en die hebben geen batterijwissel prijs in hun lijst staan. Wel herstellen waterdicht met alle pakkingen, kroon en natuurlijk de batterij. Listprijs is € 230,-
5 likes
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar de eigenaar met duidelijkere foto’s erbij met de vraag hoe ze dit willen oplossen… Ik ben benieuwd… Ik heb voorgesteld een F2F afspraak hiervoor te maken. Formeel aansprakelijk stellen lijkt me nog te vroeg, ik hecht eraan ze eerst de gelegenheid te geven het op te lossen.
2 likes