Batterij zelf vernieuwen

http//grootwarenhuis.com
Horloge batterij zijn artikelen die regelmatig voorkomen omdat tegenwoordig iedereen gejaagd is en op tijd zijn niemand heeft er meer tijd om even na te denken. Men reageert alleen maar impulsief direct alleen niet adequaat. Maar dit terzijde gelaten is het belangrijk dat een horloge batterij van goede kwaliteit is. Want als namelijk dat niet het geval is heeft u niet zolang plezier van uw horloge, een slechte kwaliteitsbatterij kan gaan lekken en uw horloge van binnen verwoesten. En wij hopen dat dit voor niemand de bedoeling is dus blijft er niets anders over dan even goed nadenken bij het aanschaffen van een zo goedkoop product. Ja inderdaad u leest het goed en goedkoop product en probeer dit product ook goedkoop te houden door kwaliteit te komen voor relatief iets meer geld maar een langere levensduur van uw horloge. Bij de meeste horloges is vervanging van een batterij één keer per twee jaar noodzakelijk niet alle horloges is dat nodig er zijn ook korte met een batterij doen maar ook zijn er horloges die er langer meedoen. Dus waarom zouden wij op zo kleine uitgaven nog moeite doen om te besparen en zeker als we dat ook nog verkeerd doen. U kunt natuurlijk al bezuinigen om dit werkje bijvoorbeeld zelf te doen in plaats van hem weg te brengen naar een juwelier dan bespaart u toch al gauw zo’n € 10 kijk je dan praat je over een bezuiniging. En het zelf doen is niet zo’n probleem de meeste horloges kunnen met het gereedschap dat u in huis heeft gebeuren ja inderdaad een aardappelschilmesje en koopt dan voor een paar centen een plastic pincet dan bent u helemaal klaar om horloge batterijen en horlogebanden te vervangen. Op YouTube kunt u meer als genoeg filmpjes zien waarin zij het u voordoen dus eigenlijk is het appeltjes-eitje. Ik wens u in alle geval veel succes toe.

Er staat wel veel onzin op die site:

Ik citeer:

========
Kras verwijderen kan namelijk ook bij een horloge met echt glas dus geen kunststof want dan gaat het nog niet

Volgens mijn bescheiden mening kan dit enkel en alleen maar bij plexi…

Maar ja, ik zal het wel fout hebben, want ik ben hier nog maar 5.682 keren komen kijken op dit forum. :smiley:

Nog een tip om batterijtjes te vervangen: onlangs bij Kruidvat 4,99 voor een assortiment van 24 knoopcellen.
Zelfs al zou je er maar 6 van kunnen gebruiken, ben je spotgoedkoop af: 1 euro per batterij ! (tu)

Ow, zo ja…

Marc-B1 Schreef:

Nog een tip om batterijtjes te vervangen: onlangs
bij Kruidvat 4,99 voor een assortiment van 24
knoopcellen.
Zelfs al zou je er maar 6 van kunnen gebruiken,
ben je spotgoedkoop af: 1 euro per batterij ! (tu)

Maar dat zijn dan wel de ouderwetse alkaline batterijen met gratis kans op lekken!!! Dan maar wat duurder uit bij de plaatselijke horlogier.

Gr. Wouter

Ja, die rommel in blisterpak lekt soms al in de verpakking…

dit lijkt me op puur reclame maken. en ik zie geen banner van “we”… >X