Hallo Dames en Heren,
Al een tijdje niet aktief op het forum, wel lees ik af en toe mee. Nu heb ik even een vraag.
Ik heb een Deep Blue Sea Ram 500. Waar kan ik (regio eindhoven) het batterijtje laten vervangen. Hij verspringt nu met 4 seconde tegelijk. Belangrijk dat ik deze daarna weer waterdicht is. Ik ben bij een juwelier geweest die aangeeft dat zij de waterdichtheid na het openen niet kan garanderen. Dat is niet handig, ik duik niet maar doe hem ook niet af in het zwembad.
Alvast bedankt voor de reactie.
1 like
Juwelier Marc van Loon op W.C. Woensel moet dit kunnen,
een vakman in alles dat hij doet.
N.B. : ik heb geen financieel of commercieel belang of verband bij en met deze juwelier, noch familiaal verbonden aan dezen.
Ga er even mee langs een horlogemaker en niet naar een juwelier. De meeste juweliers hebben inderdaad geen waterdichtheidstester, de meeste horlogemakers wel. 
bedankt voor de reactie. Vandaag gesloten, ik ga er morgen even langs om te vragen of zij op waterdichtheid testen.
1 like
Ik doe al de batterijtjes zelf, zo’n verstelbare “tang” heb je er snel uit. Om ervoor te zorgen, dat de boel naderhand weer dicht genoeg is om het zwembad mee in te duiken, doe ik heel licht wat vaseline op de afdichtring en als die versleten is, op eBay koop je een hele zwik van diverse maten voor peanuts…
Ik ben netjes geholpen door Gold Time op de Heezerweg. Hebben me snel geholpen en hij loopt weer als vanouds. Aardige mensen met verstand van zaken.