Batterijtje van een horloge controleren?

Weet iemand hier of een juwelier een batterijtje voor een horloge kan controleren om te kijken of het batterijtje vol is of niet?

Ik heb vorige week een harstikke mooi horloge van Chronotech gekocht in Haarlem (kom uit Utrecht dus niet handig als ik terug moet). Het horloge stond toen stil en toen ik daar naar informeerde werd me verteld dat ik met een half uurtje terug kon komen dan hadden ze er een nieuwe batterijtje ingezet. Nou denk ik, hoe lang heb je ervoor nodig, maar oke, ik ben de beroerdste niet en de man had het druk.

Ik kwam terug, inderdaad, m’n horloge deed het. Maar nu heeft het de laatste dagen al 3 keer even stil gestaan. Ik hoop (op zich lullig als het zo is) dat ze er geen nieuw batterijtje ingedaan hebben, maar als dat wel zo is dan is m’n horloge dus niet goed. Heb de zaak opgebeld en die gaan mij natuurlijk niet zeggen (ook al zou het zo zijn) dat er een oud batterijtje in zit. Ik heb adressen van zaken gekregen in Utrecht waar ik terecht kan zodat ik niet naar Haarlem terug hoef, maar voordat ze mijn horloge gelijk gaan opsturen, dacht ik, kunnen ze niet nakijken of er een oud batterijtje ingestopt is??

Elke juwelier kan snel controleren of het batterijtje vol is of niet. Wel vreemd dat hij 3 keer even stil heeft gestaan.

Ssstttt… niet zeggen… ik ben nog in de ontkenningsfase en geloof graag dat het het batterijtje is… :-((

Maar bedankt voor je antwoord… ik ga morgen eens even langs de juwelier hier in de buurt die ook Chronotech heeft…

Nelleke Schreef:

Weet iemand hier of een juwelier een batterijtje
voor een horloge kan controleren om te kijken of
het batterijtje vol is of niet?

Ik heb vorige week een harstikke mooi horloge van
Chronotech gekocht in Haarlem (kom uit Utrecht dus
niet handig als ik terug moet). Het horloge stond
toen stil en toen ik daar naar informeerde werd me
verteld dat ik met een half uurtje terug kon komen
dan hadden ze er een nieuwe batterijtje ingezet.
Nou denk ik, hoe lang heb je ervoor nodig, maar
oke, ik ben de beroerdste niet en de man had het
druk.

Ik kwam terug, inderdaad, m’n horloge deed het.
Maar nu heeft het de laatste dagen al 3 keer even
stil gestaan. Ik hoop (op zich lullig als het zo
is) dat ze er geen nieuw batterijtje ingedaan
hebben, maar als dat wel zo is dan is m’n horloge
dus niet goed. Heb de zaak opgebeld en die gaan
mij natuurlijk niet zeggen (ook al zou het zo
zijn) dat er een oud batterijtje in zit. Ik heb
adressen van zaken gekregen in Utrecht waar ik
terecht kan zodat ik niet naar Haarlem terug hoef,
maar voordat ze mijn horloge gelijk gaan opsturen,
dacht ik, kunnen ze niet nakijken of er een oud
batterijtje ingestopt is??

Beste Nelleke,

Het is al een tijd geleden, maar weet jij nog bij welk bedrijf je je chronotech horloge toen gekocht hebt? Ik zoek een bedrijf in Haarlem of omgeveing die ze verkoopt…
Groet Cilia

wanneer de batterij van mijn horloge bijna leeg is gaat de seconde wijzer niet meer elke seconde vooruit maar om de twee seconden.
ten teken dat je hem binnenkort moet verwisselen.

Is niet bij ieder horloge zo,

En dit topic is al eeuwen oud, daar gaat het nu ook niet meer om
Vraag me af of mensen ooit kijken naar de startdata van het topic.

Ik denk 't niet Tom , net zomin dat mensen de -ZOEK- functie proberen voordat ze dezelfde vraag
die al 10x eerder gesteld is, toch weer plaatsen :slight_smile:

Mijn vraag op dit heel oude bericht ging dus ook niet over een batterijtje, maar over het verkooppunt van Chronotech horloges! :slight_smile:

oeps sorry de laatste tijd teveel aan mijn hoofd en inderdaad niet goed opgelet!!

No Problem! :slight_smile: